bugün
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı9
- dünya8
- 2026 dünya kupası23
- futbol16
- meslek lisesi vs imam hatip lisesi9
- chp genel başkanı hayatını kaybetti2
- düşün ki o bunu okuyor17
- pakistan3
- nevşehir üzümü2
- hindistan3
- azerbaycan2
- 25 haziran 2026 iskoçya brezilya maçı2
- milli takım'ın abd maçı hazırlıkları2
- fas6
- velvet13
- guyana4
- yaşamak üzerine2
- sözlük kızlarının vücutları15
- aşure günü3
- falıma bakmak isteyen var mı24
- yazarların sahip olmak istedikleri süper güçler2
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi14
- kuzenin içine boşalmak14
- gülüm diyen kız10
- yılmaz güney12
- ingiliz şapkası takmıyor diye türkleri asmak10
- bosna hersek3
- japonya4
- kadınları cinsel obje olarak gören erkek6
- karadeniz ağaçlarından yapılan kağıt2
- moğolistan2
- fakirin sevmesi hak mıdır6
- her şeye saygı duyulması gerekir6
- kafirlerin dünyaya kazandırdıkları8
- anın fotoğrafı2
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip10
- üşengeçlikten 1 ay banyo yapmamak6
- dolandırılan insanların genel özellikleri9
- hızlı para kazanmanın yolları4
- cezayir2
- kemal kılıçdaroğlu18
- kolu kıllı kız3
- gün gelecek dün olacak5
- okullarda zorunlu din dersi meselesi5
- aşk her şeyi affeder mi4
- bir insana inanmak2
- türk moğol kardeştir3
- ekonomi3
- arnavutluk2
evet, bu yazıyı yazmak için 00:00'ı bekledim ve bu açıklamanın yeri burasıydı. tabi ki yazıyı çok önceden yazdım.
Not: bu yazıdan çıkarılacak ders falan yok. komik de değil. okumak veya okumamak senin tercihindir.
muhalefet, geyik, şamata yapsam da bunun haricinde sözlükte yazıyorum çünkü, bir şeylerin yarına kalması güzel. bilgi içerikli entry girmek hele ki bu yazılanın internette olmaması, kıyıda köşede olan bir şey olması bence güzel. ne yazık ki bunu çok yapamıyorum.
yıllar önce üniversitedeyken bir ders hakkında özel bir okumam vardı. sadece merak içindi. ders seçmeli dersti. bence seçmeli ders, not kaygısı düşünmeden, merak uyandırıyorsa, ilgi çekiyorsa, geleceğe mesleki faydası olacaksa seçilmelidir. çok romantik bir şey söylüyormuşum gibi olsa da %99 bu şekilde seçim yapmıyor fakültelerde. tesadüf o ki o okumam final sorusu olacaktı. ve ben bunu o sıralar sözlüğe yazmıştım. bir çok kişi kitaplar yerine google'a bakmıştı. çoğu kişi, hap bilgi şeklinde temel olarak o bilgiyi sorgusuz sualsiz aldı. entry tarihi okumayı pek bilmiyorlardı. daha önceki yazdıklarıma, rumuza bakarlar mı diye bir ara heyecanlandım. çok da dikkat etmediler. olsun, belki faydam olur diye yazıyorum. bir karşılık beklemeden.
ilkokulda ingilizce sözlükte dikkatimi çeken bir kelimeydi. recruit. kelime anlamından ziyade görünüş olarak hoşuma gitti. internet aleminde ve de counter strike'da bu nick ile hep devam ettim. şimdi ki aklım olsa sözlük için ilginç bir isim seçebilirdim. ama ismim entry ve nick uyumunun önüne geçer miydi bilmem. gerçi yazdıklarım bir şeyin de önüne geçmiyor ki... Neyse.
herhangi bir uuser'a seslenecek, öğüt verecek değilim. mesajlaştığım olsa da koca sözlükte iki kişi bilir gerçek kimliğimi. biri hafızasını kaybetmediği sürece hep hatırlayacak; öteki de (mal gibi facebook'umuzu verdik karşılıklı) umarım unutmuştur.
bursa'dayken kampüste duyup yazmaya başladığım yerdir uludağ sözlük. 2007'de yazmaya başlasam da 2008-2012 4 yıl ara ara yazdım. gündeme dair yazmamaya çalışıyordum. kendimce tanımlıyordum kelimeleri. sözlük formatı böyle diye. asosyal oldukça ve yalnız kaldıkça sözlüğe yeniden tutundum. unutulmasın ki, hayat kesinlikle sokaktadır(dışarı).
özet geç piç zihniyeti sözlük yazarlarının itirafları kısmında pek faal değildir. gerçi böylelerini hiç sevmiyorum.
uludağ sözlük'te gecenin/günün ilk itiraflarından olunca okunma şansı hep yüksektir. yine de bu popülist ilkeden sıyrılıp yazmaya çalıştım. uyumadan önce kulaklığımı takıp ilhan irem'i dinleyeceğim. okuduğunuz için teşekkürler.
(geçtiğimiz günlerde bir salaklık yaptım ve direkten döndüm. (bkz: #23865907) söz la bir daha yapmayacağım.)
Not: bu yazıdan çıkarılacak ders falan yok. komik de değil. okumak veya okumamak senin tercihindir.
muhalefet, geyik, şamata yapsam da bunun haricinde sözlükte yazıyorum çünkü, bir şeylerin yarına kalması güzel. bilgi içerikli entry girmek hele ki bu yazılanın internette olmaması, kıyıda köşede olan bir şey olması bence güzel. ne yazık ki bunu çok yapamıyorum.
yıllar önce üniversitedeyken bir ders hakkında özel bir okumam vardı. sadece merak içindi. ders seçmeli dersti. bence seçmeli ders, not kaygısı düşünmeden, merak uyandırıyorsa, ilgi çekiyorsa, geleceğe mesleki faydası olacaksa seçilmelidir. çok romantik bir şey söylüyormuşum gibi olsa da %99 bu şekilde seçim yapmıyor fakültelerde. tesadüf o ki o okumam final sorusu olacaktı. ve ben bunu o sıralar sözlüğe yazmıştım. bir çok kişi kitaplar yerine google'a bakmıştı. çoğu kişi, hap bilgi şeklinde temel olarak o bilgiyi sorgusuz sualsiz aldı. entry tarihi okumayı pek bilmiyorlardı. daha önceki yazdıklarıma, rumuza bakarlar mı diye bir ara heyecanlandım. çok da dikkat etmediler. olsun, belki faydam olur diye yazıyorum. bir karşılık beklemeden.
ilkokulda ingilizce sözlükte dikkatimi çeken bir kelimeydi. recruit. kelime anlamından ziyade görünüş olarak hoşuma gitti. internet aleminde ve de counter strike'da bu nick ile hep devam ettim. şimdi ki aklım olsa sözlük için ilginç bir isim seçebilirdim. ama ismim entry ve nick uyumunun önüne geçer miydi bilmem. gerçi yazdıklarım bir şeyin de önüne geçmiyor ki... Neyse.
herhangi bir uuser'a seslenecek, öğüt verecek değilim. mesajlaştığım olsa da koca sözlükte iki kişi bilir gerçek kimliğimi. biri hafızasını kaybetmediği sürece hep hatırlayacak; öteki de (mal gibi facebook'umuzu verdik karşılıklı) umarım unutmuştur.
bursa'dayken kampüste duyup yazmaya başladığım yerdir uludağ sözlük. 2007'de yazmaya başlasam da 2008-2012 4 yıl ara ara yazdım. gündeme dair yazmamaya çalışıyordum. kendimce tanımlıyordum kelimeleri. sözlük formatı böyle diye. asosyal oldukça ve yalnız kaldıkça sözlüğe yeniden tutundum. unutulmasın ki, hayat kesinlikle sokaktadır(dışarı).
özet geç piç zihniyeti sözlük yazarlarının itirafları kısmında pek faal değildir. gerçi böylelerini hiç sevmiyorum.
uludağ sözlük'te gecenin/günün ilk itiraflarından olunca okunma şansı hep yüksektir. yine de bu popülist ilkeden sıyrılıp yazmaya çalıştım. uyumadan önce kulaklığımı takıp ilhan irem'i dinleyeceğim. okuduğunuz için teşekkürler.
(geçtiğimiz günlerde bir salaklık yaptım ve direkten döndüm. (bkz: #23865907) söz la bir daha yapmayacağım.)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar