bugün

milkshake

kesinlikle evde yapılmalıdır. hem kıvamını, hem şekerini, sütünü, dondurmasını,kendin ayarlayabiliyorken 'benim' diyen kurumsal şirkettlerin** öne geçebileceğini düşünmüyorum.
© copyright 2005 - 2026