bugün
- birader yazar olmak13
- kemalist dünya13
- canımın sürekli hamburger çekmesi4
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı28
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası5
- galatasaray lobisi9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim3
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- do do do do do do do do do do do do do do do3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi8
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi4
- cemevinde hain kemal sloganları8
- sözlük yazarlarının kombinleri2
- sigmund freud'un koltuğu4
- karınızın adını asfalta yazar mısınız2
- biraderilli del biraderiye2
- cik cik vs bik bik2
- devletin her şeye karışması3
- 26 haziran 20264
- aile evinde yaşamak6
- arda güler4
- üniversitelerin gereksiz olması8
- seri gizli artı oy veren melek2
- millileri eleştiren kemalistlerin sus pus olması6
- macron sabah koşusu yapacak diye park kapatmak6
- atilla olgaç2
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- allah6
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı8
- sözlüğü bırakmak istemek3
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü4
- kemalistler9
- aylık 312 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- okulların kapanması3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- pforzheim şu an 34 derece2
- gönüllü moderatörlük2
- 2026 dünya kupası23
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı3
- nilsu berfin aktaş3
- futbol18
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- bulla dava açmak2
- kayra2
- gitme diye yalvarmak2
- demet evgar10
- sistem patlamış2
- nemden nefes alamamak2
- saian dan aforizmalar2
trollerden bazılarına tayt giydirip çivili yatakda okşamasını beklediğimiz yazar kardeşimiz.
üzgünüm ki çaylak.
lan anlamıyorum adamla alıp veremediğiniz ne.. anlıyorum mizahınız yok. hatta hiç yazmasanız yeminlen o nickleriniz daha karizmatik duruyor. boş beyninizi böyle kaliteli yazarları çaylak etmek için harcıyorsunuz.. yazık lan size.
modlarıda anlamıyorum arkadaş. tamam formatı bilmeyen acemi yazarlar '' gençler ben gittim gelcem gibi forum chat tarzı entry ler girse yakışmaz.. silinmesi icap eder. lakin bu adam yazdığı zaman millet gülmekten yerlere serilir.. olum şaka maka adamın hop mop büdü gibi sözleri bile akla gelindiği zaman komik lan.. kaç kişi var bu adam gibi yazan şu sözlükte..
böyle yazarları çaylak yaparak trollere kapı açıyorlar.. bu troll ipneler nesilden nesile amk her tarafta bu gıcıklardan var.
adam sesini atar hemen bir laf sokmalar.. ergen demeler.. lan olum adam ses yarışmasına girmiyor, en güzel ses bana ait diyede yırtınmıyor. seksi bir sesim var mizahından milleti güldürmeye eylendirmeye çalışıyor.. bu kadar basit. niye bu kadar kasıyorsunuz neyin çekememezliği bu..
yazdığı çoğu sex muhabbetleri hikaye. lakin o adam birşer yaşamışki bunları yazabiliyor.. hikayelerinde anlattığı gibi olmasada bu adam bir şeyler yaşamış kardeş.. onu çaylak ettirmeye çalışan boş insanlar gibi hayatı ot gibi yaşamamış.. yaşamış ki kalemi sağlam. lafın kısası kasmayın, rahat olun..
hayatınız birilerini göt ettim 1.60 kızların yaşama amacını buldum gibi sikindirik muhabbetlerle geçip gidiyor.. yazamıyorsanız sözlüğü kibarca terk edersiniz.. böyle şeylerle prim yapmaya çalışmazsınız..
şunuda şöyle takdim edeyim..
Sanatçının, kişileri simgeleyen bebekleri (kuklaları) konuşturarak ve değişik ses taklitleri yaparak oynattığı oyun türü.
üzgünüm ki çaylak.
lan anlamıyorum adamla alıp veremediğiniz ne.. anlıyorum mizahınız yok. hatta hiç yazmasanız yeminlen o nickleriniz daha karizmatik duruyor. boş beyninizi böyle kaliteli yazarları çaylak etmek için harcıyorsunuz.. yazık lan size.
modlarıda anlamıyorum arkadaş. tamam formatı bilmeyen acemi yazarlar '' gençler ben gittim gelcem gibi forum chat tarzı entry ler girse yakışmaz.. silinmesi icap eder. lakin bu adam yazdığı zaman millet gülmekten yerlere serilir.. olum şaka maka adamın hop mop büdü gibi sözleri bile akla gelindiği zaman komik lan.. kaç kişi var bu adam gibi yazan şu sözlükte..
böyle yazarları çaylak yaparak trollere kapı açıyorlar.. bu troll ipneler nesilden nesile amk her tarafta bu gıcıklardan var.
adam sesini atar hemen bir laf sokmalar.. ergen demeler.. lan olum adam ses yarışmasına girmiyor, en güzel ses bana ait diyede yırtınmıyor. seksi bir sesim var mizahından milleti güldürmeye eylendirmeye çalışıyor.. bu kadar basit. niye bu kadar kasıyorsunuz neyin çekememezliği bu..
yazdığı çoğu sex muhabbetleri hikaye. lakin o adam birşer yaşamışki bunları yazabiliyor.. hikayelerinde anlattığı gibi olmasada bu adam bir şeyler yaşamış kardeş.. onu çaylak ettirmeye çalışan boş insanlar gibi hayatı ot gibi yaşamamış.. yaşamış ki kalemi sağlam. lafın kısası kasmayın, rahat olun..
hayatınız birilerini göt ettim 1.60 kızların yaşama amacını buldum gibi sikindirik muhabbetlerle geçip gidiyor.. yazamıyorsanız sözlüğü kibarca terk edersiniz.. böyle şeylerle prim yapmaya çalışmazsınız..
şunuda şöyle takdim edeyim..
Sanatçının, kişileri simgeleyen bebekleri (kuklaları) konuşturarak ve değişik ses taklitleri yaparak oynattığı oyun türü.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar