bugün

swh

yazarların neden gülücük, tebessüm, sırıtış vb. türkçe kelimeler yerine bunu kullandığını anlamadığım hede. çok antipatik ve özenti geliyor. kapı gibi dilin var onu kullansana.
© copyright 2005 - 2026