bugün

casio

http://cdn.watchshop.com/...99936344_v_1355933982.jpg

yukarıdaki modeline sahip olduğum ama göstergelerden soldakini ayarlayamadığım modeline sahip olduğum marka.

3 saattir izlemediğim japon videosu kalmadı onu öğreteni yok arkadaş.

yardım edene çok dua edeceğim.

her şeyi tamam bi o eksik uyuyamıyorum.

300 lira para saydık koyuyor. kurcala kurcala bozacam.

edit: gün değilmiş kronometri saati imiş o.

Cahillik zor.
© copyright 2005 - 2026