bugün

the smiths

tamamiyle tesadüfen az önce tanıştığım grup. böyle harika bir grubu nasıl daha önce tanımadım diye mi yanayım yoksa bu grubun 1982-1987 yılları arası aktif olmuş olmasına mı yanayım bilemiyorum.
denk geldiğim parçaları buydu. 3 parçasını dinledim daha ama favorim ilk dinlediğim halen.
https://www.youtube.com/watch?v=xB31_P63-ng
"handsome devil"
© copyright 2005 - 2026