bugün

inside i m dancing

ilk 10 dakikasını izlediğim kadarıyla şunu söyleyebilirim. kesinlikle iyi bir film olacağa benziyor. zaten pişman olacağımı düşünmemiştim izlemeye başlamadan önce. çünkü yaklaşık 8 gibi bir puanı var imdb'de. böyle kaliteli filmleri seviyorum. yağ gibi akıyor izlerken.

ahaha diyaloglar yarıyor gerçekten. çok fena şu puşt.

--spoiler--
he is michael.
i am trouble hahaha
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026