bugün

ufkuask

Kendisini karşılayan kimse olmadığından dolayı, psikolojisi bozulmuş yazardır. Hoşgeldin sözlüge. Mutlu oldun mu?
Edit: yahu oysa ki elim uğurluydu benim. Bu neden troll oldu ki? Üzüldüm lan şimdi.
© copyright 2005 - 2026