bugün

hannibal

2. sezona çok taşaklı bir şekilde başlangıç yapmış über dizi. ulan ne zaman geçti be aradan. unuttum ilk sezonu. tekrar izlemek gerek.

dr bloom sen bizim yengemizsin. <3
© copyright 2005 - 2026