bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
klasik akp propagandalarından biridir.
vay amk sanırsın ki bi o dönem zarar etmiş sgk!
bu propagandayı duyan cahil vatandaş da "allah'tan akp geldi de kurtulduk" diye düşünür!
hadi şimdi hep beraber gerçekleri inceleyelim.
kk döneminde azami zarar 1999'da 1,1 milyar tl
http://www.itusozluk.com/...+n%FDn+zarar+etmesi/64835
şimdi gelelim akp dönemine!
sadece 2009 yılındaki zarar 28,7 milyar tl
http://www.itusozluk.com/...n%FDn+zarar+etmesi/551033
sgk açıklarını kapatmak için yapılan bütçe transferlerini aşağıdaki linkte görebilirsiniz.
bütçe transferi/gsyh oranı: 1999:1,5 milyar tl (%2,81) / 2009 52,6 milyar tl (%5,52)
http://www.itusozluk.com/...n%FDn+zarar+etmesi/551034
2013'te ne olmuş haber bakalım!
20 milyar tl açık! prim alacağının 8 milyar lirayı aştığı, sgk'nın bu miktarın ancak 300 milyon lirasını tahsil edebildiği belirtiliyor.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25352092.asp
bu açık neye rağmen! 2012 de yürürlüğe giren 18 yaşını geçen herkesten prim kesilmesi şartına rağmen! yani devlet rakamlarla oynuyor. kendi açığını vatandaşın (üstüne üstlük işsiz vatandaşın) sırtına yüklüyor!
(edit: ek bilgi: işsiz gençlerin prim tutarları, birlikte yaşadığı ailenin aylık toplam gelirine bakılarak hesaplanıyor. Ailede birey başına düşen aylık gelir, brüt asgari ücretin üçte birinden fazla ise 18 yaşından büyük bireyler için 42.8 lira, prim ödemesi gerekiyor. Geliri asgari ücretin iki katı ise 128.5 lira, asgari ücretin 2 katından fazla ise 257.4 lira prim ödemesi şart koşuluyor.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25831952.asp)
son söz: akp'lilerin propagandalarına şüpheli yaklaşın! sorgulayın! zira bunlar kolaylıkla yalan söylerler!
son yalanlardan hatırlayalım!
- gezi olaylarında camide içki içildi (görüntüsü vardı noldu!)
- gezi olaylarında türbanlı bir kadına saldırıldı (videosu cumaya gelecekti noldu)
- gezi olaylarında: toma'larda kimyasal yoktur! (sonra rüşvetçi itiraf etti!)
- 17 aralık operasyonu öncesi bi banka döviz alış-satışından 2 milyar usd'lik kar elde etti. belgesi var açıklayacağım. sonuç fısss!
- o savcı 22 kez yurt dışına çıktı belgesi var! (savcı: ispatlasınlar görevi bırakırım. sonuç: belgedekilerin başka bir zekeriya öz'e ait olduğu ortaya çıktı!)
- suriye'de esed kimyasal silah kullandı! (gerçeği bizim desteklediğimiz teröristler kimyasal silah kullandı. biz ise suriye'ye karşı operasyon yapması için gerçeği bildiğimiz halde dünyaya yalan söyledik! sonuç: gerçekler ortaya çıktı dünyaya rezil olduğumuzla kaldık! rize kurnazı dünyadaki tek istihbarat örgütünün kendinde olduğunu zannediyor galiba!)
(daha fazlasını isteyenlere sayfalar dolusu çark - yalan örneği! buyrun
http://www.uludagsozluk.com/k/akp-çarkları/@the-barz
http://www.uludagsozluk.c...k/akp-yalanları/@the-barz )
biraz da nostarji
- "pkk ile görüşen şerefsizdir"!
başka sözüm yok!
edit: bi de buna bakın!
http://www.itusozluk.com/...l-kilicdaroglu_195540.jpg
vay amk sanırsın ki bi o dönem zarar etmiş sgk!
bu propagandayı duyan cahil vatandaş da "allah'tan akp geldi de kurtulduk" diye düşünür!
hadi şimdi hep beraber gerçekleri inceleyelim.
kk döneminde azami zarar 1999'da 1,1 milyar tl
http://www.itusozluk.com/...+n%FDn+zarar+etmesi/64835
şimdi gelelim akp dönemine!
sadece 2009 yılındaki zarar 28,7 milyar tl
http://www.itusozluk.com/...n%FDn+zarar+etmesi/551033
sgk açıklarını kapatmak için yapılan bütçe transferlerini aşağıdaki linkte görebilirsiniz.
bütçe transferi/gsyh oranı: 1999:1,5 milyar tl (%2,81) / 2009 52,6 milyar tl (%5,52)
http://www.itusozluk.com/...n%FDn+zarar+etmesi/551034
2013'te ne olmuş haber bakalım!
20 milyar tl açık! prim alacağının 8 milyar lirayı aştığı, sgk'nın bu miktarın ancak 300 milyon lirasını tahsil edebildiği belirtiliyor.
http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/25352092.asp
bu açık neye rağmen! 2012 de yürürlüğe giren 18 yaşını geçen herkesten prim kesilmesi şartına rağmen! yani devlet rakamlarla oynuyor. kendi açığını vatandaşın (üstüne üstlük işsiz vatandaşın) sırtına yüklüyor!
(edit: ek bilgi: işsiz gençlerin prim tutarları, birlikte yaşadığı ailenin aylık toplam gelirine bakılarak hesaplanıyor. Ailede birey başına düşen aylık gelir, brüt asgari ücretin üçte birinden fazla ise 18 yaşından büyük bireyler için 42.8 lira, prim ödemesi gerekiyor. Geliri asgari ücretin iki katı ise 128.5 lira, asgari ücretin 2 katından fazla ise 257.4 lira prim ödemesi şart koşuluyor.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/25831952.asp)
son söz: akp'lilerin propagandalarına şüpheli yaklaşın! sorgulayın! zira bunlar kolaylıkla yalan söylerler!
son yalanlardan hatırlayalım!
- gezi olaylarında camide içki içildi (görüntüsü vardı noldu!)
- gezi olaylarında türbanlı bir kadına saldırıldı (videosu cumaya gelecekti noldu)
- gezi olaylarında: toma'larda kimyasal yoktur! (sonra rüşvetçi itiraf etti!)
- 17 aralık operasyonu öncesi bi banka döviz alış-satışından 2 milyar usd'lik kar elde etti. belgesi var açıklayacağım. sonuç fısss!
- o savcı 22 kez yurt dışına çıktı belgesi var! (savcı: ispatlasınlar görevi bırakırım. sonuç: belgedekilerin başka bir zekeriya öz'e ait olduğu ortaya çıktı!)
- suriye'de esed kimyasal silah kullandı! (gerçeği bizim desteklediğimiz teröristler kimyasal silah kullandı. biz ise suriye'ye karşı operasyon yapması için gerçeği bildiğimiz halde dünyaya yalan söyledik! sonuç: gerçekler ortaya çıktı dünyaya rezil olduğumuzla kaldık! rize kurnazı dünyadaki tek istihbarat örgütünün kendinde olduğunu zannediyor galiba!)
(daha fazlasını isteyenlere sayfalar dolusu çark - yalan örneği! buyrun
http://www.uludagsozluk.com/k/akp-çarkları/@the-barz
http://www.uludagsozluk.c...k/akp-yalanları/@the-barz )
biraz da nostarji
- "pkk ile görüşen şerefsizdir"!
başka sözüm yok!
edit: bi de buna bakın!
http://www.itusozluk.com/...l-kilicdaroglu_195540.jpg
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar