bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- öldükten sonra bana ne olacak4
- erkekler neden erken ölür4
- 1 kilometrelik gökdelen2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız6
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- şafak çak4
- owner of a lonely heart2
- anın görüntüsü22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi2
- içtim şarabı13
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- enjoy im vaccinated3
- her kadın güzeldir3
- kadir inanır22
- cilveli dişi yazar botu2
- günün şiiri6
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- ellerim bos gonlum hos2
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- rakı sevmemek7
- düşün ki o bunu okuyor16
- genç görünmeye çalışmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kemalist dünya24
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- venezuella depremi3
- avrupada hava sıcaklıkları2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- büstiyer2
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- true'nun çaylak olması16
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- üniversitelerin gereksiz olması16
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
daşak geçiyorduk ama gerçekmiş!
rte'nin almanya ziyareti öncesi bahsettiği ankette (akp: %47,7, chp: %28,5, mhp: %14,4, %bdp 5,9) değinmediği bir husus aşağıda!
KONDA'nın "Ocak 2014 Barometresi"nde yer alan anketine göre, yurttaşların yüzde 77'si gibi yüksek bir oranı bakan ve bakan oğullarının rüşvet aldığını, yüzde 62'si Halkbank üzerinden yapıldığını düşünüyor. AKP seçmeninin yarıya yakını "rüşvet var" demesine karşın bu durumun oy tercihlerini değiştirmeyeceğini belirtmeleri dikkat çekiyor.
http://www.haberekspres.c...digi-bolumler-h59471.html
daha dün demiştim %25'lik "süzme" bir kitle var diye! benimki tahminde ama gerçek çıktı!
(bkz: akp seçmeninin salak yerine konulması/#22764283)
gelelim niye sorusuna?
1 rte ye tapıyor! yanlış bir şey yapmasını konumlandıramıyor. hep "yapmışsa bir sebebi vardır" mazereti/aklileştirmesi var aklında!
2 doğrudan çıkarı var.
3 akp döneminde zenginleştiğine, haklarının verildiğine, olanların "komplo" olduğuna inanıyor / propagandalardan etkileniyor!
4 her şeyin farkında ama akp yerine oy verecek "alternatifi" yok!
muhalif partilerin ilk 3 maddedekiler için yapacak bir şeyi yok!
4. maddeye girenler için çok düşük bir şansları var. zira onlar "alternatifsiz" olduklarına kendilerini inandırmışlar!
zamanında cem uzan'a verilen seçim stratejisi gibi.
muhalefet ne yaparsa yapsın bu kemikleşmiş %25'ten sadece toz koparır!
geriye kalan %25'e göre strateji kurulmalı! ki bu %25 içinde liberal-solcu-sağcı-chp-mhp küskünleri-kürtler vs. gibi farklı gruplar var.
chp'nin akp'den alacağı 10 puan oyları başabaş haline getirebilir! ancak akp ye oy verenlerin chp'ye geçmesi güç.
bu durumda mhp'ye şans doğuyor aslında.
akp den alacağı 15 puan hemen hemen 3 partinin oylarını eşitler. ancak mhp'nin merkez parti olarak ön plana çıkması lazım!
açıkçası genel seçimlerde chp-mhp de çok büyük sıçrama beklemiyorum. çünkü bunlarda yılların ataleti var!
önlerinde altın tepside sunulmuş fırsat varken bile yeterince çalışmıyorlar.
ancak belediye seçimleri için mustafa sarıgül ve mansur yavaş bir sürpriz yaparsa. işte o zaman "çıkar imparatorluğunun" dağıldığı algısı oluşabilir. o zaman muhalif partilerin genel seçimlerde bir şansı olur.
mustafa sarıgül ve mansur yavaş'a bakıyorum. klasik chp-mhp'nin akp ile yaptıkları kavgalara girmiyorlar! particilik yapmıyorlar! söylemleri herkesi kucaklama ve hizmet yönünde! yapacakları projeleri anlatıyorlar! bence başarılı bir strateji. hoş her ne kadar ülkede fırtınalar koparken sarıgül'ün buna tepkisiz kalmasına ve her gün twitter'dan "bugün balıkçı kardeşlerimizle buluştuk" (kucağında çocukla foto çekilip)"bu yavruların geleceği için çalışıyrouz" "kız kulesi için oy ver" "galata kulesi için oy ver" türü sığ / saçma yazılarına sinir olsam da. halk bunu yutabilir!
kızıyorsunuz ama aptal yerine konulmaktan zevk alan bir kitle var!
(bkz: Stockholm sendromu)
rte'nin almanya ziyareti öncesi bahsettiği ankette (akp: %47,7, chp: %28,5, mhp: %14,4, %bdp 5,9) değinmediği bir husus aşağıda!
KONDA'nın "Ocak 2014 Barometresi"nde yer alan anketine göre, yurttaşların yüzde 77'si gibi yüksek bir oranı bakan ve bakan oğullarının rüşvet aldığını, yüzde 62'si Halkbank üzerinden yapıldığını düşünüyor. AKP seçmeninin yarıya yakını "rüşvet var" demesine karşın bu durumun oy tercihlerini değiştirmeyeceğini belirtmeleri dikkat çekiyor.
http://www.haberekspres.c...digi-bolumler-h59471.html
daha dün demiştim %25'lik "süzme" bir kitle var diye! benimki tahminde ama gerçek çıktı!
(bkz: akp seçmeninin salak yerine konulması/#22764283)
gelelim niye sorusuna?
1 rte ye tapıyor! yanlış bir şey yapmasını konumlandıramıyor. hep "yapmışsa bir sebebi vardır" mazereti/aklileştirmesi var aklında!
2 doğrudan çıkarı var.
3 akp döneminde zenginleştiğine, haklarının verildiğine, olanların "komplo" olduğuna inanıyor / propagandalardan etkileniyor!
4 her şeyin farkında ama akp yerine oy verecek "alternatifi" yok!
muhalif partilerin ilk 3 maddedekiler için yapacak bir şeyi yok!
4. maddeye girenler için çok düşük bir şansları var. zira onlar "alternatifsiz" olduklarına kendilerini inandırmışlar!
zamanında cem uzan'a verilen seçim stratejisi gibi.
muhalefet ne yaparsa yapsın bu kemikleşmiş %25'ten sadece toz koparır!
geriye kalan %25'e göre strateji kurulmalı! ki bu %25 içinde liberal-solcu-sağcı-chp-mhp küskünleri-kürtler vs. gibi farklı gruplar var.
chp'nin akp'den alacağı 10 puan oyları başabaş haline getirebilir! ancak akp ye oy verenlerin chp'ye geçmesi güç.
bu durumda mhp'ye şans doğuyor aslında.
akp den alacağı 15 puan hemen hemen 3 partinin oylarını eşitler. ancak mhp'nin merkez parti olarak ön plana çıkması lazım!
açıkçası genel seçimlerde chp-mhp de çok büyük sıçrama beklemiyorum. çünkü bunlarda yılların ataleti var!
önlerinde altın tepside sunulmuş fırsat varken bile yeterince çalışmıyorlar.
ancak belediye seçimleri için mustafa sarıgül ve mansur yavaş bir sürpriz yaparsa. işte o zaman "çıkar imparatorluğunun" dağıldığı algısı oluşabilir. o zaman muhalif partilerin genel seçimlerde bir şansı olur.
mustafa sarıgül ve mansur yavaş'a bakıyorum. klasik chp-mhp'nin akp ile yaptıkları kavgalara girmiyorlar! particilik yapmıyorlar! söylemleri herkesi kucaklama ve hizmet yönünde! yapacakları projeleri anlatıyorlar! bence başarılı bir strateji. hoş her ne kadar ülkede fırtınalar koparken sarıgül'ün buna tepkisiz kalmasına ve her gün twitter'dan "bugün balıkçı kardeşlerimizle buluştuk" (kucağında çocukla foto çekilip)"bu yavruların geleceği için çalışıyrouz" "kız kulesi için oy ver" "galata kulesi için oy ver" türü sığ / saçma yazılarına sinir olsam da. halk bunu yutabilir!
kızıyorsunuz ama aptal yerine konulmaktan zevk alan bir kitle var!
(bkz: Stockholm sendromu)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar