bugün

ego

önce "ankarakart yılbaşından sonra 30 tl olacak kapan alıyooorrrr" gibi bir politika izleyen sonra vazgeçen ankara büyükşehir belediyesinin en cibiliyetsiz kurumu.
© copyright 2005 - 2026