gitme diyememek

kişinin çok isteyip de yapamadığı eylemlerden biridir. bir ilişkide çıkmaza girildiği için iki tarafında yorulduğu ama kalanın gidenden çok sevdiği için sustuğu durumdur.
elif şafak'ın bir kitabında da şöyle yazar; Sen az sevdiğinden gittin, ben çok sevdiğimden gitme diyemedim.
*
© copyright 2005 - 2026