bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
rte nin manevrasıyla barzani ve şivan perver in iç siyaset malzemesi yapıldığı gündür.
neyse efenim o günkü konuşmalardan satır başları.
- rte: "Kuzey ırak kürdistan bölgesi" sözleri başbakanın ağzından ilk kez duyuldu.
hatırlayalım ahmet davutoğlu 2 yıl öncesinden beri bunu kullanıyordu.
http://www.mynet.com/habe...u-kurdistan-dedi-523401-1
- 100 yıl önce bu topraklarda cetvellerle sınır çizildi. Bizim muhabbetimize sınır çizemezler. Ortak medeniyetimize geleceğimize sınır çizemezler. Bizim gönüllerimizi hiçbir zaman birbirinden ayıramazlar. Onun için rahat olacağız. Geleceğe aynı aşkla aynı inançla yürüyeceğiz. Türkü Kürt'ten, Kürt'ü Türk'ten ayıramazlar. Şam'ın ağıtı bizim ağıtımızdır. Kamışlı'nın derdi bizim derdimizdir.
- Diyarbakırlı şair, düşünür Sezai Karakoç'un "Diyarbakır sadece Türklerin değildir, Diyarbakır sadece Kürtlerin değildir. Diyarbakır sadece Arapların değildir. Tıpkı Erbil gibi Diyarbakır hepimizindir"
- Biz 23 Nisan 1920 ruhuyla yeni bir Türkiye inşa ediyoruz. Yeni Türkiye'yi bu ülkedeki herkesle inşa ediyoruz. Her etnik unsurla, her inanç unsuruyla, her mezheple birlikte inşa ediyoruz. 1920'de TBMM'de, Türk, Kürt, Arap, Laz, Gürcü, Çerkez, Boşnak, nasıl bir ve beraber oldularsa, istiklal Savaşı'nı nasıl birlikte verdilerse Cumhuriyeti nasıl birlikte kurdularsa yeni Türkiye'yi de o ruh, o öz, o kardeşlik ruhuyla yeniden imar ediyoruz, ayağı kaldırıyoruz.
http://gundem.bugun.com.t...r-beraberiz-haberi/864059
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25134624.asp
eee aylardır yazıyorduk gidişat türkiye kürdistan federasyonuna doğru diye.
http://www.uludagsozluk.c...-ı-ilhak-etmesi/@the-barz
http://www.uludagsozluk.c...ürkiye-haritası/@the-barz
burada bir parantez daha açalım: "Öcalan" mahkemesinin savcısı Talat Şalk, apo'nun ilk sorgusunda şöyle dediğini yazar:
"Benim programlarımın da başlangıçta hayali olduğunu anladım. PKK programının politik ve siyasi değerinin olmadığını anladım. Kavram olarak Kürdistan ibaresi kullandım. Coğrafi olarak ele aldım. Kürt devleti kurmak mümkün olmayacağı gibi gerekli de değildir. Mevcut Türkiye Cumhuriyeti Devleti içerisinde demokratik ortam içerisinde her şeyin gerçekleşmesi mümkündür."
Başlangıçta bağımsız bir Kürdistan kurmak gibi bir kavramımız vardı. Bu da doğrudur. Ancak değişen süreç içerisinde müstakil bir Kürt devleti kurmak değil de Kürtlerin de cumhuriyetin kuruluşunda rol almış bir halk olarak özgür olduğu bir ortam içinde birleştirilmesi sonucuna vardım..."
http://gundem.milliyet.co...detay/1793691/default.htm
- Dağdakilerin indiğini, cezaevlerinin boşaldığını, 76 milyonun bir olduğunu, beraber olduğu birlikte büyük Türkiye yeni Türkiye olduklarını göreceğiz. Hiç endişeniz olmasın.
eee demiştik!
http://www.uludagsozluk.c...kp-nin-pkk-affı/@the-barz
daha önce dediğimiz ve gidişatın bize gösterdiği son hususu tekrar vurgulayayım.
henüz rte bunu doğrulamadı ama olsun. rte suyu yavaş yavaş ısıtıyor. ortam uygun olunca bu planı da hayata geçirecektir.
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18560147) - öcalan'a yönelik
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18467003) - öcalan 2
(bkz: abdullah öcalan ın milletvekili olması/#18466768)
bunlar da ondan sonraki aşamalar
(bkz: imralı nın özgürlük müzesi olması/#19390490)
(bkz: abdullah öcalan a nobel barış ödülü/#19401391)
----
hatırlatalım kuzey ırak'taki de facto duruma karşı yavaş yavaş türk kamuoyundan sesler yükselecek demiştik.
o sesler aratarak yükseliyor.
(bkz: kürtler kürdistan a/#18453393)
----
edit: rte barzani görüşmelerinin olduğu sırada Mesud Barzani'nin partisi KDP'nin Facebook adresinde yayınlanan ve Türkiye'nin de illerine yer verilen 'Kürdistan haritası'.
http://haber.gazetevatan....n-sayfasi/584949/1/gundem
neyse efenim o günkü konuşmalardan satır başları.
- rte: "Kuzey ırak kürdistan bölgesi" sözleri başbakanın ağzından ilk kez duyuldu.
hatırlayalım ahmet davutoğlu 2 yıl öncesinden beri bunu kullanıyordu.
http://www.mynet.com/habe...u-kurdistan-dedi-523401-1
- 100 yıl önce bu topraklarda cetvellerle sınır çizildi. Bizim muhabbetimize sınır çizemezler. Ortak medeniyetimize geleceğimize sınır çizemezler. Bizim gönüllerimizi hiçbir zaman birbirinden ayıramazlar. Onun için rahat olacağız. Geleceğe aynı aşkla aynı inançla yürüyeceğiz. Türkü Kürt'ten, Kürt'ü Türk'ten ayıramazlar. Şam'ın ağıtı bizim ağıtımızdır. Kamışlı'nın derdi bizim derdimizdir.
- Diyarbakırlı şair, düşünür Sezai Karakoç'un "Diyarbakır sadece Türklerin değildir, Diyarbakır sadece Kürtlerin değildir. Diyarbakır sadece Arapların değildir. Tıpkı Erbil gibi Diyarbakır hepimizindir"
- Biz 23 Nisan 1920 ruhuyla yeni bir Türkiye inşa ediyoruz. Yeni Türkiye'yi bu ülkedeki herkesle inşa ediyoruz. Her etnik unsurla, her inanç unsuruyla, her mezheple birlikte inşa ediyoruz. 1920'de TBMM'de, Türk, Kürt, Arap, Laz, Gürcü, Çerkez, Boşnak, nasıl bir ve beraber oldularsa, istiklal Savaşı'nı nasıl birlikte verdilerse Cumhuriyeti nasıl birlikte kurdularsa yeni Türkiye'yi de o ruh, o öz, o kardeşlik ruhuyla yeniden imar ediyoruz, ayağı kaldırıyoruz.
http://gundem.bugun.com.t...r-beraberiz-haberi/864059
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/25134624.asp
eee aylardır yazıyorduk gidişat türkiye kürdistan federasyonuna doğru diye.
http://www.uludagsozluk.c...-ı-ilhak-etmesi/@the-barz
http://www.uludagsozluk.c...ürkiye-haritası/@the-barz
burada bir parantez daha açalım: "Öcalan" mahkemesinin savcısı Talat Şalk, apo'nun ilk sorgusunda şöyle dediğini yazar:
"Benim programlarımın da başlangıçta hayali olduğunu anladım. PKK programının politik ve siyasi değerinin olmadığını anladım. Kavram olarak Kürdistan ibaresi kullandım. Coğrafi olarak ele aldım. Kürt devleti kurmak mümkün olmayacağı gibi gerekli de değildir. Mevcut Türkiye Cumhuriyeti Devleti içerisinde demokratik ortam içerisinde her şeyin gerçekleşmesi mümkündür."
Başlangıçta bağımsız bir Kürdistan kurmak gibi bir kavramımız vardı. Bu da doğrudur. Ancak değişen süreç içerisinde müstakil bir Kürt devleti kurmak değil de Kürtlerin de cumhuriyetin kuruluşunda rol almış bir halk olarak özgür olduğu bir ortam içinde birleştirilmesi sonucuna vardım..."
http://gundem.milliyet.co...detay/1793691/default.htm
- Dağdakilerin indiğini, cezaevlerinin boşaldığını, 76 milyonun bir olduğunu, beraber olduğu birlikte büyük Türkiye yeni Türkiye olduklarını göreceğiz. Hiç endişeniz olmasın.
eee demiştik!
http://www.uludagsozluk.c...kp-nin-pkk-affı/@the-barz
daha önce dediğimiz ve gidişatın bize gösterdiği son hususu tekrar vurgulayayım.
henüz rte bunu doğrulamadı ama olsun. rte suyu yavaş yavaş ısıtıyor. ortam uygun olunca bu planı da hayata geçirecektir.
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18560147) - öcalan'a yönelik
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18467003) - öcalan 2
(bkz: abdullah öcalan ın milletvekili olması/#18466768)
bunlar da ondan sonraki aşamalar
(bkz: imralı nın özgürlük müzesi olması/#19390490)
(bkz: abdullah öcalan a nobel barış ödülü/#19401391)
----
hatırlatalım kuzey ırak'taki de facto duruma karşı yavaş yavaş türk kamuoyundan sesler yükselecek demiştik.
o sesler aratarak yükseliyor.
(bkz: kürtler kürdistan a/#18453393)
----
edit: rte barzani görüşmelerinin olduğu sırada Mesud Barzani'nin partisi KDP'nin Facebook adresinde yayınlanan ve Türkiye'nin de illerine yer verilen 'Kürdistan haritası'.
http://haber.gazetevatan....n-sayfasi/584949/1/gundem
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar