2 0 dan 3 2 olması bana koyuyor

dün geceden beri çeşitli mecralarda fenevli arkadaşlardan duyduğum ve beni her nedense çok mutlu eden cümledir. Artık bu koymalara alışmış olmalılar ama ne hikmetse halen acıdığını söylüyorlar:
© copyright 2005 - 2026