bugün

master league

bir garip mod.

pes 2013'te tottenham'ı aldım ve 3 sezon sonunda kulübün gelirini tam 1.3 milyar liraya çıkardım ama yine de istediğim adamları alırken bin bir türlü zorluk çıkardı yönetim. hatta çoğunu almadı.

sikerim böyle işi dedim ve sıkıldım. ayıptır.
© copyright 2005 - 2026