farenjit

çok kötüdür insan zor yutkunur yemek yemeyi bile düşünemez gargara biraz yatıştırır ama adaçayı çok etkilidir. çok pis bir hastalıktır ateş falanda çıkarır. ama benimki adaçayı sayesinde 5 günde geçmiştir.
© copyright 2005 - 2026