bugün
- devşirmelik makamı13
- kadınlar neden aldatır14
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- biz arap değiliz biz türk üz4
- kimyon3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- işsizlere tavsiyeler2
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- işsizliğin muazzam bir şey olması2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- donald trump5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- kazıklı maria3
- kıskançlık3
- şansın yaver gitmesi2
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kumardan para kazanmak2
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- babalar günü6
- yalnız yaşamak2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- red pill3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- kürtçüleri komünist sanmak2
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- ne sıkıcı bir gün2
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- dut ağacı5
An itibariyle 1 sezonunu bitirdiğim çok nadirde olsa sıkıldığım ama genel olarak büyük bir heyecanla izlediğim 2. sezon garantisini NBC'den almış Amerikan dizisi. Birinci bölümden son bölüme kadar olayların işlenişi ve bunu izleyiciye aktarılışı gerçekten mükemmeldi.
Dizi ile ilgili bir kaç şey paylaşmak istiyorum ve bu paylaştıklarım spoiler içeren cinsten olacak.
--spoiler--
1) Öncelikle Will ve Dr. Lecter karakteri diziye tam olarak oturmuş. Bu iki karakter seçimini kim yaptıysa ellerine sağlık.Hannibal karakteri çok ön planda değildi. Will daha fazla görünüyordu ama dizninin sezon finaline yaklaştığımızda çok daha iyi anlamıştık ki , Will'i yönlendiren onunla bir oyun hamuru gibi oynayan Dr.Lecter'dı.
2) Hannibal son bölümde kendi doktoruna will'den bahsederken gözlerinden yaşlar gelmişti.insan bazen kendine sormadan edemiyor... Lan bu adamı madem bu kadar seviyorsun neden amına koyulmasına izin verdin. Sonradan bunuda anlıyoruz ki Hannibal , Will'i kendine benzetmek istemiş. Yani kendisi gibi olsun istiyordu. Ki Will'in yapısını ( kafa olarak ) düşündüğünüzde adam haksızda sayılmaz. Yaşamı boyunca kendine uygun birisini bulmuş. Kolay bırakmak istemiyor.
3) ince ayrıntıdır. '' Dizinin 2 ya da 3. bölümü diye hatırlıyorum. Will evde olmadığı bir zamanda Dr. Lecter'dan köpeklerine bakmasını istemişti. Dr. Lecter' bu olayı kabul etmişti ve Will'in evine gitmişti. O sahnede bir yerde Dr. Lecter , Will'in oltasına taktığı yem iğneleriyle uğrasıyordu. Bir şeyler bağlıyordu... O ara ona pek anlam veremedim tabi... Ama son bölümde anladım onun bile bir sebebi varmış. Abigail'in ölümü olayından sonra ( ki hala ölüp ölmediği belli değil ) FBI araştırma yapıyor ve o oltalarda bulunan iğnelerin üstünde insan DNA'larına ait deriler buluyor. Sonra içinde diyorsun '' Vay amına koyim.''
4) Jack Crawford iyi hoş adam dizide ama bana göre biraz mal. Will'in duruma göz önüne alındığında insan bir doktora gösterir. Bir kere doktora gösterdiniz sonuç çıktı ama hanniball sizden sakladı durumu. arkadaş , sonraki bölümlerde adam iyiden iyiye kafayı yedi. insan bir alır tekrar gösterir incelettirir. Hiç mi hata sonucu olamaz. Burda biraz sıkıntı vardı dizide ama olsun o kadarcıktan bir şey olmaz ( bok olmaz. Adam işlemediği cinayetler yüzünden hapiste şuan amına koyim )
4-a ) birde bu jack'in kanser karısı vardı. Ona ne oldu bilinmiyor. Bir şey oldu da kaçırdıysam izleyenler mesaj ile belirtilerse sevinirim.
5) Dizi ilk bölümde başladığı gibi bitti. Garett Hobbs, kızını yani Abigail'i öldüreceği sırada Will'in ateş etmesi sonucu hayatını kaybetmişti. O sırada ortamda Dr. Lecter 'da vardı. Ve Hobbs'un son kelimeleri '' See you '' olmuştu. Dizinin son bölümünün son anlarına geldiğimizde de Will abigail'in evine gitmek istiyor ve bunu Dr. lecter'a söylüyor. Sonra Minnesota'ya o eve gidiyorlar. Mutfağa geçiyorlar. ( Will'in garett hobbs'u vurduğu yer ) Will her şeyi kafasında çözüyor ve katilin Dr. Lecter olduğunu anlıyor. Bunu da ona söylüyor. Tam onu vuracakken arkadan Jack Crowford ateş ediyor ve Will'i vuruyor. Will'den de aynı kelimeler çıkıyor '' See you '' ve arkada tekrardan Dr. Hannibal Lecter... ( Tüylerim diken diken resmen şuan )
ince bir yorum : Hani will kendini hep Garet Hobbs olduğunu ya da olacağını düşünürdü ya...Son sahne de Garet gibi vuruldu ve ağzından çıkan o son iki kelime.. Gerçekten müthiş bir bağlayıştı.
--spoiler--
Eğer şuan 2-3 dizi izliyorsanız bu diziye başlamayın derim. Bazen ağır ilerliyor. 2 diziy, aynı anda götürecek cinsten değil. Ama kafanız rahat ve Hannibal filmini izleyip beğendiyseniz bu diziyi sakın kaçırmayın derim. Şimdilik bu kadar. Aklıma ayrıntılar geldikçe editleme durumu olabilir.
izleyin ve izlettirin
Dizi ile ilgili bir kaç şey paylaşmak istiyorum ve bu paylaştıklarım spoiler içeren cinsten olacak.
--spoiler--
1) Öncelikle Will ve Dr. Lecter karakteri diziye tam olarak oturmuş. Bu iki karakter seçimini kim yaptıysa ellerine sağlık.Hannibal karakteri çok ön planda değildi. Will daha fazla görünüyordu ama dizninin sezon finaline yaklaştığımızda çok daha iyi anlamıştık ki , Will'i yönlendiren onunla bir oyun hamuru gibi oynayan Dr.Lecter'dı.
2) Hannibal son bölümde kendi doktoruna will'den bahsederken gözlerinden yaşlar gelmişti.insan bazen kendine sormadan edemiyor... Lan bu adamı madem bu kadar seviyorsun neden amına koyulmasına izin verdin. Sonradan bunuda anlıyoruz ki Hannibal , Will'i kendine benzetmek istemiş. Yani kendisi gibi olsun istiyordu. Ki Will'in yapısını ( kafa olarak ) düşündüğünüzde adam haksızda sayılmaz. Yaşamı boyunca kendine uygun birisini bulmuş. Kolay bırakmak istemiyor.
3) ince ayrıntıdır. '' Dizinin 2 ya da 3. bölümü diye hatırlıyorum. Will evde olmadığı bir zamanda Dr. Lecter'dan köpeklerine bakmasını istemişti. Dr. Lecter' bu olayı kabul etmişti ve Will'in evine gitmişti. O sahnede bir yerde Dr. Lecter , Will'in oltasına taktığı yem iğneleriyle uğrasıyordu. Bir şeyler bağlıyordu... O ara ona pek anlam veremedim tabi... Ama son bölümde anladım onun bile bir sebebi varmış. Abigail'in ölümü olayından sonra ( ki hala ölüp ölmediği belli değil ) FBI araştırma yapıyor ve o oltalarda bulunan iğnelerin üstünde insan DNA'larına ait deriler buluyor. Sonra içinde diyorsun '' Vay amına koyim.''
4) Jack Crawford iyi hoş adam dizide ama bana göre biraz mal. Will'in duruma göz önüne alındığında insan bir doktora gösterir. Bir kere doktora gösterdiniz sonuç çıktı ama hanniball sizden sakladı durumu. arkadaş , sonraki bölümlerde adam iyiden iyiye kafayı yedi. insan bir alır tekrar gösterir incelettirir. Hiç mi hata sonucu olamaz. Burda biraz sıkıntı vardı dizide ama olsun o kadarcıktan bir şey olmaz ( bok olmaz. Adam işlemediği cinayetler yüzünden hapiste şuan amına koyim )
4-a ) birde bu jack'in kanser karısı vardı. Ona ne oldu bilinmiyor. Bir şey oldu da kaçırdıysam izleyenler mesaj ile belirtilerse sevinirim.
5) Dizi ilk bölümde başladığı gibi bitti. Garett Hobbs, kızını yani Abigail'i öldüreceği sırada Will'in ateş etmesi sonucu hayatını kaybetmişti. O sırada ortamda Dr. Lecter 'da vardı. Ve Hobbs'un son kelimeleri '' See you '' olmuştu. Dizinin son bölümünün son anlarına geldiğimizde de Will abigail'in evine gitmek istiyor ve bunu Dr. lecter'a söylüyor. Sonra Minnesota'ya o eve gidiyorlar. Mutfağa geçiyorlar. ( Will'in garett hobbs'u vurduğu yer ) Will her şeyi kafasında çözüyor ve katilin Dr. Lecter olduğunu anlıyor. Bunu da ona söylüyor. Tam onu vuracakken arkadan Jack Crowford ateş ediyor ve Will'i vuruyor. Will'den de aynı kelimeler çıkıyor '' See you '' ve arkada tekrardan Dr. Hannibal Lecter... ( Tüylerim diken diken resmen şuan )
ince bir yorum : Hani will kendini hep Garet Hobbs olduğunu ya da olacağını düşünürdü ya...Son sahne de Garet gibi vuruldu ve ağzından çıkan o son iki kelime.. Gerçekten müthiş bir bağlayıştı.
--spoiler--
Eğer şuan 2-3 dizi izliyorsanız bu diziye başlamayın derim. Bazen ağır ilerliyor. 2 diziy, aynı anda götürecek cinsten değil. Ama kafanız rahat ve Hannibal filmini izleyip beğendiyseniz bu diziyi sakın kaçırmayın derim. Şimdilik bu kadar. Aklıma ayrıntılar geldikçe editleme durumu olabilir.
izleyin ve izlettirin
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar