bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet12
- kadir inanır16
- true'nun çaylak olması16
- velvet28
- üniversitelerin gereksiz olması13
- türk soyu ve arap soyu birdir7
- israil6
- kemalist dünya19
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- yazarların iyi olduğu konular9
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- seri gizli artı oy veren melek7
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- birader yazar olmak13
- anın görüntüsü17
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- arapça okuyabilen yazarlar3
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- özlü sözler5
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- 26 haziran 20266
- hızlı para kazanmanın yolları14
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- kürtçülük5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- ingiliz aksanı6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- ktç abinin çaylak olması5
- herzevekil'in biraz şey olması6
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- cemevinde hain kemal sloganları8
eheh, sorunsal falan dedik de iyice havalı oldu. bu anlatacaklarımı mozart dinleyerek oxford üniversitesi'nde bitirme tezi yazarken değil, aksine evde çaykur didi eşliğinde aynur aydın dinlerken düşündüm. çaykur didi dedik de, ismi neden didi diye soranlar var. didi lazcada büyük demektir, e malum bu şişede baya büyük bir ebatta. çay da laz yöresiyle özdeşleşmiş bir içecek olduğu için olabilir diye düşündüm. kesin öyledir demiyorum. (bilgi içerikli entry)
bahsedeceğim şey farklı. meyve veren ağaç taşlanır diye bir mevzu var malum. hani işini iyi yapan insanlar aşağı çekilmeye çalışılır gibisinden. bence böyle bir şey yok, gerçekten yok. valla yok, yeminle yok. inan bana yok.
işini iyi yapan bi iki isme bakalım mesela. müzik sektöründen olsun bu kişiler. misal sezen aksu, ya da tarkan. siz bu isimlerin yaptıkları iyi işler yüzünden hiç aşağı çekilmeye çalışıldığına tanık oldunuz mu? büyük karalamalara ya da eleştirilere maruz kaldıklarını gördünüz mü? medya önüne çıkıp "önümüzü tıkıyorlar, bizi engellemeye çalışıyorlar, herkes seferber olsun lililililili" diye çığırtkanlıkları dikkatinizi çekti mi? çekmemiştir muhtemelen.
ama bak hülya avşar'a (aklıma ilk o geldiği için kendisini örnek verdim, yoksa piyasada yığınla isim var böyle). internette çoğu kişi tarafından yerden yere vurulur, ki bence eleştirmekte haklıdır insanlar. zira hiçbir konuda vasfı olmadığı halde kendisi her an ekranlarda görülebilmekte, kendisinden yetenekli onlarca kişinin önünü tıkamakta, azıcık güzel şeyler izlemek isteyenlerin sinir katsayısını yükseltmekte. tek başarısı bu kendisinin. ama kendisi eleştirildiği zaman kendisi ya da hayranları şu savunmaya geçiyor:
"kıskanmayınnn, meyve veren ağaç taşlanır!!"
hayır arkadaşım, meyve veren ağaç taşlanır değil olay. sen erik ağacıysan ve elma vermeye çalışıyorsan eleştirir insanlar. futbolculuktan başka meziyeti olmayan sergen yalçın jüri üyeliği yaparsa yerer insanlar. ağaç falan dediğime bakmayın, piyasadaki çoğu kişi ağacı geçtim, ottan farksız.
sen işini efendi efendi yap, kaliteli işler yap bak o zaman taşlanıyor musun taşlanmıyor musun? olmayan yetenekleriniz gözünüze sokulunca asabileşmeyin, dönün, kendinizi sorgulayın.
bazısı "kıskanma zgem, meyve veren ağacı taşlıyorsun, sen ne başardın ki bu hayatta yha :s" diyedursun, ben ikinci didimi açıyorum. (limonlu)
bahsedeceğim şey farklı. meyve veren ağaç taşlanır diye bir mevzu var malum. hani işini iyi yapan insanlar aşağı çekilmeye çalışılır gibisinden. bence böyle bir şey yok, gerçekten yok. valla yok, yeminle yok. inan bana yok.
işini iyi yapan bi iki isme bakalım mesela. müzik sektöründen olsun bu kişiler. misal sezen aksu, ya da tarkan. siz bu isimlerin yaptıkları iyi işler yüzünden hiç aşağı çekilmeye çalışıldığına tanık oldunuz mu? büyük karalamalara ya da eleştirilere maruz kaldıklarını gördünüz mü? medya önüne çıkıp "önümüzü tıkıyorlar, bizi engellemeye çalışıyorlar, herkes seferber olsun lililililili" diye çığırtkanlıkları dikkatinizi çekti mi? çekmemiştir muhtemelen.
ama bak hülya avşar'a (aklıma ilk o geldiği için kendisini örnek verdim, yoksa piyasada yığınla isim var böyle). internette çoğu kişi tarafından yerden yere vurulur, ki bence eleştirmekte haklıdır insanlar. zira hiçbir konuda vasfı olmadığı halde kendisi her an ekranlarda görülebilmekte, kendisinden yetenekli onlarca kişinin önünü tıkamakta, azıcık güzel şeyler izlemek isteyenlerin sinir katsayısını yükseltmekte. tek başarısı bu kendisinin. ama kendisi eleştirildiği zaman kendisi ya da hayranları şu savunmaya geçiyor:
"kıskanmayınnn, meyve veren ağaç taşlanır!!"
hayır arkadaşım, meyve veren ağaç taşlanır değil olay. sen erik ağacıysan ve elma vermeye çalışıyorsan eleştirir insanlar. futbolculuktan başka meziyeti olmayan sergen yalçın jüri üyeliği yaparsa yerer insanlar. ağaç falan dediğime bakmayın, piyasadaki çoğu kişi ağacı geçtim, ottan farksız.
sen işini efendi efendi yap, kaliteli işler yap bak o zaman taşlanıyor musun taşlanmıyor musun? olmayan yetenekleriniz gözünüze sokulunca asabileşmeyin, dönün, kendinizi sorgulayın.
bazısı "kıskanma zgem, meyve veren ağacı taşlıyorsun, sen ne başardın ki bu hayatta yha :s" diyedursun, ben ikinci didimi açıyorum. (limonlu)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar