bugün

kliksa

dün sipariş ettiğim sony xperia z yi bugün kargoya verdiler. fakat sonradan aklıma geldi şimdi teknosa da sabancının, kliksa da sabancının. lan sakın bunlar teknosa'da iade edilen bozuk, arızalı ürünleri kliksa'dan ucuza ittiriyo olmasınlar?

edit: buradan telefon alanalar, hele hele xperia z alanlar özel mesaj kutumu yakarlarsa çoh iyi olur.

ekşiyi donanımhaberi okudum iyice gerildim amk. baya şikayet var. gelsin bi telefon editliycem burayı.

edit: geldi. pazar sipariş ettim, pazartesi kargoya verildi, salı elimdeydi. telefonda hiç bir sakatlık yok. açılmamış pakette sıfır ve sony eurosia garantili geldi. bidaha 1599 tl kampanyası yaparlarsa alın.
© copyright 2005 - 2026