bugün

lys 3

kolay olmamasını hatta kazık olmasını dilediğim sınavdır. Fenciler yapamasın. Çalışmayan eşit ağırlıkçılar da yapamasın. Artık çalışanla çalışmayan ayırt olsun lan.
© copyright 2005 - 2026