bugün

astım

Foradil combi bebeğim olmasa heralde intihar edebilirdim şimdiye kadar.

Sigara içmeyin abi. Onu yapmayın. 40 yaşından sonra KOAH ve ölüm direk yani.
Bırakılmıyor ama, bırakın . Siz bırakın.
© copyright 2005 - 2026