bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi15
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- hayalet gibi bir insan olmak3
- içtim şarabı13
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- genç görünmeye çalışmak2
- her insanın bir cini olması7
- venezuella depremi3
- daha relax3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- japonya7
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet17
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- of çok sıkıcı olmanız2
- şafak çak2
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çift katlı otobüs2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- rakı sevmemek6
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- insan olmaya ceyrek kala3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- kemalist dünya24
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- bazen şık bazen relax mod2
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- çok güzel ama manyak kadın7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- en son ne yediniz2
- mustafa kemal atatürk7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- aşk5
- true'nun çaylak olması16
- hayattaki şans seviyeniz4
- anın görüntüsü20
- dünya da her insanın bir ismi olması3
taksim gezi parkı direnişinde kokuşmuşlukları göz önüne serilmiştir.
aşağıdaki sözlerim yandaş olan her iki gruba!
-------------------------------------------
öncelikle iktidar yandaşlarından başlayalım.
-------------------------------------------
direniş haberleri geldiğinde önce göz yumdunuz. sonra hükümet konuşana kadar pozisyon almadınız.
sonrasında bunlar marjinal gruplar diye kendinizce marjinal bulduğunuz herkesi sıraladınız.
katılımı engellemek ve haklı tepkiyi sulandırmak adına türk bayrağı yakılması gibi münferit ve aşırı olayları ön plana çıkardınız.
orantısız güç kullanan polisi bile mağdur göstermeye çalıştınız.
yetmedi utanmazlığınız tavan yaptı "camide içki içiliyor, türbanlılar tartaklandı" gibi haberler yaptınız.
o da yetmedi canlı yayın yapan iki kanaldan birini kötülemek için spikerin "keşke ölümler olsa" dediği yönünde asparagas bir haber çıkardınız.
şimdi de isyancılara para veriliyor diyorsunuz.
sizce bu hareket kesin dış devlet destekli. hatta sırayla at yarışı oynar gibi kupon dolduruyorsunuz. kiminiz abd diyor, kiminiz rusya, iran, israil, suriye.
bu gençlerin "bizi rahat bırakın!" "özgürlüklerimizi kısıtlamayın!" "yaşam biçimimizi bir kalıba sokmaya çalışmayın!" "bizi kendinize benzetmeye çalışmaktan vazgeçin" dediklerini anlamak çok güç geldi size.
-------------------------------------------
muhalif yandaşlar bunlar da size!
-------------------------------------------
haklı bir olayda bile haksız konuma düşmek için her şeyi yaptınız.
"özgürlük" eylemini siyasileştirmek için çabaladınız.
yaptığınız abartılı haberlerle (ölüm oluğu vs.) kini ve nefreti körüklediniz.
"ne olursa olsun, birkaç kişi ölse de olur, yeter ki akp gitsin" anlayışı vatanseverlik değildir!
-------------------------------------------
sosyal medya trolleri bunlar da size!
-------------------------------------------
şahsen yeni gençliği anlamıyorum. hayat görüşleri kadar eğlence şekilleri de farklı.
sözlükte trollük yapanlara bakıyorum herhangi bir görüş sahibiymiş gibi davranıp karşıt görüştekilerin kutsalına küfredip kendilerine küfür edilmesinden nasıl bir zevk alıyorlar anlamış değilim.
sosyal medyada gezi parkı direnişi ve sonrasındaki olaylara ilişkin bir çok asparagas haber yayıldı. alakasız fotolar "panzerin ezdiği gösterici" örneğinde olduğu gibi yayıldı. bununla birlikte provolatif haberler de gündemden düşmedi. karşıt gruplar bu kadar gerginleşmişken birisi polise kurşun atsaydı ne olurdu hiç düşündünüz mü? yaşanabilecek ölümlerden sorumlu olacağınız bunu da 1 günlük eğlence uğruna yaptığınız aklınıza geldi mi hiç?
bu olayda bu kadar belirleyici olmanızda sizin kadar akp de suçlu. ana akım medyayı öyle bir baskı altına aldı ki hepsi kafasını kuma gömdü. haber almak isteyen insanları sizlere muhtaç ettiler.
-------------------------------------------
bir arkadaşım şöyle bir söz söylemişti "bizim insanımız ahlaksızdır. herkes torpilden şikayet eder ama herkes torpil arar!"
işte gerçek bu. hangi görüşten olduğumuzun önemi yok. ahlaksızlık içimize öyle bir nufuz etmiş ki olaylara kendi istediğimiz doğrultuda yön verebilmek için insanlıktan çıkabiliyoruz. en temel ahlaki değerleri bile rahatça çiğneyebiliyoruz.
bugün muhafazakar/dindar geçinen insanlar yalan söylüyora, "kul hakkı yiyorsa", haksızlıklar karşısında susuyorlarsa "dilsiz şeytandırlar".
aynı şekilde cumhuriyetçi, atatürkçü, ulusalcı, milliyetçi geçinen insanlar iktidarı değiştirebilmek için masum bir gençlik hareketini marjinalleştirmeye / siyasileştirmeye uğraşıyorlarsa en kibar tabiri ile ahlaksızdırlar / ilkesizdirler.
"yaa biz yalan söyledik ama karşı taraf yalan söylediği için yalan söyledik" diyenler, böyle bir mazeret içinizi rahatlatıyor mu?
(bkz: gündem değiştirme sanatı/#20020595)
aşağıdaki sözlerim yandaş olan her iki gruba!
-------------------------------------------
öncelikle iktidar yandaşlarından başlayalım.
-------------------------------------------
direniş haberleri geldiğinde önce göz yumdunuz. sonra hükümet konuşana kadar pozisyon almadınız.
sonrasında bunlar marjinal gruplar diye kendinizce marjinal bulduğunuz herkesi sıraladınız.
katılımı engellemek ve haklı tepkiyi sulandırmak adına türk bayrağı yakılması gibi münferit ve aşırı olayları ön plana çıkardınız.
orantısız güç kullanan polisi bile mağdur göstermeye çalıştınız.
yetmedi utanmazlığınız tavan yaptı "camide içki içiliyor, türbanlılar tartaklandı" gibi haberler yaptınız.
o da yetmedi canlı yayın yapan iki kanaldan birini kötülemek için spikerin "keşke ölümler olsa" dediği yönünde asparagas bir haber çıkardınız.
şimdi de isyancılara para veriliyor diyorsunuz.
sizce bu hareket kesin dış devlet destekli. hatta sırayla at yarışı oynar gibi kupon dolduruyorsunuz. kiminiz abd diyor, kiminiz rusya, iran, israil, suriye.
bu gençlerin "bizi rahat bırakın!" "özgürlüklerimizi kısıtlamayın!" "yaşam biçimimizi bir kalıba sokmaya çalışmayın!" "bizi kendinize benzetmeye çalışmaktan vazgeçin" dediklerini anlamak çok güç geldi size.
-------------------------------------------
muhalif yandaşlar bunlar da size!
-------------------------------------------
haklı bir olayda bile haksız konuma düşmek için her şeyi yaptınız.
"özgürlük" eylemini siyasileştirmek için çabaladınız.
yaptığınız abartılı haberlerle (ölüm oluğu vs.) kini ve nefreti körüklediniz.
"ne olursa olsun, birkaç kişi ölse de olur, yeter ki akp gitsin" anlayışı vatanseverlik değildir!
-------------------------------------------
sosyal medya trolleri bunlar da size!
-------------------------------------------
şahsen yeni gençliği anlamıyorum. hayat görüşleri kadar eğlence şekilleri de farklı.
sözlükte trollük yapanlara bakıyorum herhangi bir görüş sahibiymiş gibi davranıp karşıt görüştekilerin kutsalına küfredip kendilerine küfür edilmesinden nasıl bir zevk alıyorlar anlamış değilim.
sosyal medyada gezi parkı direnişi ve sonrasındaki olaylara ilişkin bir çok asparagas haber yayıldı. alakasız fotolar "panzerin ezdiği gösterici" örneğinde olduğu gibi yayıldı. bununla birlikte provolatif haberler de gündemden düşmedi. karşıt gruplar bu kadar gerginleşmişken birisi polise kurşun atsaydı ne olurdu hiç düşündünüz mü? yaşanabilecek ölümlerden sorumlu olacağınız bunu da 1 günlük eğlence uğruna yaptığınız aklınıza geldi mi hiç?
bu olayda bu kadar belirleyici olmanızda sizin kadar akp de suçlu. ana akım medyayı öyle bir baskı altına aldı ki hepsi kafasını kuma gömdü. haber almak isteyen insanları sizlere muhtaç ettiler.
-------------------------------------------
bir arkadaşım şöyle bir söz söylemişti "bizim insanımız ahlaksızdır. herkes torpilden şikayet eder ama herkes torpil arar!"
işte gerçek bu. hangi görüşten olduğumuzun önemi yok. ahlaksızlık içimize öyle bir nufuz etmiş ki olaylara kendi istediğimiz doğrultuda yön verebilmek için insanlıktan çıkabiliyoruz. en temel ahlaki değerleri bile rahatça çiğneyebiliyoruz.
bugün muhafazakar/dindar geçinen insanlar yalan söylüyora, "kul hakkı yiyorsa", haksızlıklar karşısında susuyorlarsa "dilsiz şeytandırlar".
aynı şekilde cumhuriyetçi, atatürkçü, ulusalcı, milliyetçi geçinen insanlar iktidarı değiştirebilmek için masum bir gençlik hareketini marjinalleştirmeye / siyasileştirmeye uğraşıyorlarsa en kibar tabiri ile ahlaksızdırlar / ilkesizdirler.
"yaa biz yalan söyledik ama karşı taraf yalan söylediği için yalan söyledik" diyenler, böyle bir mazeret içinizi rahatlatıyor mu?
(bkz: gündem değiştirme sanatı/#20020595)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar