bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
gezi parkı direnişi ile ilgili olarak
önce chp - mhp dediler.
mhp katılmadı sonra sadece chp dediler.
chp mitingi iptal etti. "bu parti hareketi değil halk hareketi" dedi.
isim bulamadılar çapulcu dediler.
(arada millietçi damarı kaşıdılar türk bayrağı yakıldı dediler, pkk bayrakları apo posterleri var dediler.)
sonra iktidarı yalamaktan bi hal olmuş saçları bile yalak olan jöle kafa hazineyi buldu.
"dış mihraklar" dediler.
nedense rte çok tuttu bu söylemi
"Türkiye'nin güçlenmesini, büyümesini hazmedemeyenler"
"faiz lobisi"
"dış güçler"
diye diye halk hareketinin yönünü değiştirmeye çalışıyorlar. amaçları trene makas değiştirip yeni bir rotaya sokmak.
bu arada dezenformasyona yandaş basın yetmedi rte bile katıldı. "neymiş cami de içki içmişlermiş" "
"edep yahu" diyorum.
neyse ki yandaşlar içinde mi hala allah'tan korkanlar ve doğruları söyleyenler var.
Yenişafak gazetesi köşe yazarı Süleyman Gündüz'den gelsin.
--------- alıntı ---------
Salı günü haberleri okuyunca camiye uğrayıp gerçeği öğrenmek istedim. Bunun üzerine Çarşamba günü Dolmabahçe Bezmialem Valide Sultan Camii'ne gittim. Camiye vardığımda dışarıda korumalar vardı. içeriye girdim, Caminin içinde Avrupa Birliği Bakanı Egemen Bağış yetkililerden bilgi alıyordu. Ben de yanlarına yaklaştım ve dinlemeye başladım. Cami müezzini Fuat Yıldırım olayları yeniden yaşar gibi anlattı. Ayrıca tümünün görsel kayıtlarını yapmış. Cumartesi ve Pazar akşamı Dolmabahçe'de biriken göstericilere polis müdahale edince bir grup camiye sığınmak zorunda kalmış. ilk gün yeterli bir zaman bulunduğu için ayakkabıları çıkartarak camiye girmişler. ikinci gün müdahalenin şiddet dozu arttığı için göstericiler can havliyle ayakkabılarını çıkartmadan cami kapısının anahtarını kırarak içeri girmişler. Müezzin Fuat Bey göstericileri sakinleştirmiş, yaralananlara camide tedavi imkânı tanımış. Ne alkol alan ve ne de içen bir kişi görmemiş. Polislerle konuşmuş ve ortalık sakinleşince göstericileri camiden sükûnetle çıkartmış. Son cemaat mahfilindeki pencerede ezik bir bira kutusu kalmış. Oraya nasıl bırakıldığını görmemiş.
--------- alıntı ---------
http://siyaset.milliyet.c...detay/1720678/default.htm
önce chp - mhp dediler.
mhp katılmadı sonra sadece chp dediler.
chp mitingi iptal etti. "bu parti hareketi değil halk hareketi" dedi.
isim bulamadılar çapulcu dediler.
(arada millietçi damarı kaşıdılar türk bayrağı yakıldı dediler, pkk bayrakları apo posterleri var dediler.)
sonra iktidarı yalamaktan bi hal olmuş saçları bile yalak olan jöle kafa hazineyi buldu.
"dış mihraklar" dediler.
nedense rte çok tuttu bu söylemi
"Türkiye'nin güçlenmesini, büyümesini hazmedemeyenler"
"faiz lobisi"
"dış güçler"
diye diye halk hareketinin yönünü değiştirmeye çalışıyorlar. amaçları trene makas değiştirip yeni bir rotaya sokmak.
bu arada dezenformasyona yandaş basın yetmedi rte bile katıldı. "neymiş cami de içki içmişlermiş" "
"edep yahu" diyorum.
neyse ki yandaşlar içinde mi hala allah'tan korkanlar ve doğruları söyleyenler var.
Yenişafak gazetesi köşe yazarı Süleyman Gündüz'den gelsin.
--------- alıntı ---------
Salı günü haberleri okuyunca camiye uğrayıp gerçeği öğrenmek istedim. Bunun üzerine Çarşamba günü Dolmabahçe Bezmialem Valide Sultan Camii'ne gittim. Camiye vardığımda dışarıda korumalar vardı. içeriye girdim, Caminin içinde Avrupa Birliği Bakanı Egemen Bağış yetkililerden bilgi alıyordu. Ben de yanlarına yaklaştım ve dinlemeye başladım. Cami müezzini Fuat Yıldırım olayları yeniden yaşar gibi anlattı. Ayrıca tümünün görsel kayıtlarını yapmış. Cumartesi ve Pazar akşamı Dolmabahçe'de biriken göstericilere polis müdahale edince bir grup camiye sığınmak zorunda kalmış. ilk gün yeterli bir zaman bulunduğu için ayakkabıları çıkartarak camiye girmişler. ikinci gün müdahalenin şiddet dozu arttığı için göstericiler can havliyle ayakkabılarını çıkartmadan cami kapısının anahtarını kırarak içeri girmişler. Müezzin Fuat Bey göstericileri sakinleştirmiş, yaralananlara camide tedavi imkânı tanımış. Ne alkol alan ve ne de içen bir kişi görmemiş. Polislerle konuşmuş ve ortalık sakinleşince göstericileri camiden sükûnetle çıkartmış. Son cemaat mahfilindeki pencerede ezik bir bira kutusu kalmış. Oraya nasıl bırakıldığını görmemiş.
--------- alıntı ---------
http://siyaset.milliyet.c...detay/1720678/default.htm
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar