bugün

rusya

kendisi de gayet sömürgeci/kolonici devlettir. Avrupa'daki topraklarının yarısını ve asya'dakilerin tümünü türkler'den gasp etmiştir. ama batıya göre daha iyidir, orası ayrı.
© copyright 2005 - 2026