bugün

as monaco

o da zengin herifin birinin takımı olmuştur. eskiden çok sempati beslediğim bir takımdı. gallardo'lu yıllar, sonrasında morientes falan... peh peh yine aynı sempatiyi duyabilir miyim bilmiyorum...
© copyright 2005 - 2026