bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması4
- biz arap değiliz biz türk üz5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba6
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- kıskançlık4
- kimyon3
- nady bondar2
- erectovanga2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- gözde celep2
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- işsizlere tavsiyeler2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- donald trump5
- kazıklı maria3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- şansın yaver gitmesi2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uludede3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- yalnız yaşamak2
- red pill3
- babalar günü6
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek3
Mads Mikkelsen yahudi olsa ne olacak simdi onu soylesin birisi bana. Hayir nedir ki buu yaftalama cidden anlamis degilim. Adamin kendisi Danimarka\'li. roportajlarinda hicbir dine mensup olmadigini soylemistir kac kez. Yani mensup olsa ne olmasa ne kardesim?
Neyse asil konuya donelim.
--spoiler--
Benim icin dizinin donum noktasi kesinlikle son bolumdur. Gecen 7.bolumunde soyle bir arabadan inerek kurbanina dogru yurudugu sahne vardi, iste orda karizma budur abi dedim. Adamda boy pos endam var, takim elbiseleri de basariyla tasiyor. Kendisini giydiren cok basarili bir is cikariyor. Tekrar 7.bolume gelirsek adam herkesin kartini almis. Bobrek dalak sosis ciger buna bu uygun olur bunu öldüreyim diyerek secti kurbanlarini resmen. Fakat adam mutfakta basarili abicim. O yemek yaparken agzi sulanmayan yoktur, yani mumkun degil. Servisi de sahane. Adamin yemek yapisi sunusu operadaki kadinin demesi gibi basli basina bir performans. Milleti kesti bicti sonrada millete yedirdi.
Before we start, you must be warned, nothing here is vegetarian
Cumlenin alt metni
everything is people
Son bolumde ise hannibal\'i aktif olarak birisini öldürdügünü gorduk. Frenklin\'in olumune uzuldum dogrusu ama hannibal bir secim yapmaliydi. Yoksa tobias hannibal\'i da ele verecekti. Son sahneyi izlerken baktim baya baya vir kir öldür hannibal diyorum. Hannibal\'in surati dagilmis yara bere icinde oyle kenarda oturuyordu ya icim acidi be. Vallahi acidim adama. Aslinda ne aciyacaksin kac kisiyi öldürüp yemistir ama yine de acimaktan alikoyamadim kendisini. Sana vuran eller kirilsin dedim sesli sesli. Will yanina geldiginde hafif gulumsedi boyle. Hannibal will\'i nasil manipule edecegini gayet iyi biliyor. Will ile arkadas olmak istiyor ote yandan. Partners in crime gibi bir durum mu olacak ne olacak bilemiyorum ama guzel bir ikili oldular bence. Mads Mikkelsen roportajinda will ile hannibal arasindaki durumu bromance olarak degerlendiriyor. Boyle kardes kardes gecinecekler anlasilan bir sure..Tabikii simdilik. Hersey anlasildiginda ortada bromance felan kalmayacak. Fakat oraya gelinmesine daha cok var. Dizinin yazari Bryan Fuller hannibal\'in ilk 4 sezon hapse girmeyecegini soyluyor. Silence of the lambs kismi ise 5.sezonu olusturacak. Adam diziyi kafasinda 7 sezon canlandirmis tabi oncelikle 2.sezon onayini almalilar.
--spoiler--
Bryan Fuller\'in dizi hakkindaki en yeni roportajini okumak isterseniz buyurun:
http://www.denofgeek.com/...an-anderson-more%E2%80%A6
Birkac tane daha:
http://www.empireonline.c...ws/interview.asp?IID=1677
http://www.comicbookmovie...rialkillers/news/?a=75822
9.bolum promo:
https://www.youtube.com/watch?v=k0vCxj-4p84
Son olarak bu da son bolumden bir sneak peek:
http://www.hitfix.com/wha...worried-about-will-graham
Neyse asil konuya donelim.
--spoiler--
Benim icin dizinin donum noktasi kesinlikle son bolumdur. Gecen 7.bolumunde soyle bir arabadan inerek kurbanina dogru yurudugu sahne vardi, iste orda karizma budur abi dedim. Adamda boy pos endam var, takim elbiseleri de basariyla tasiyor. Kendisini giydiren cok basarili bir is cikariyor. Tekrar 7.bolume gelirsek adam herkesin kartini almis. Bobrek dalak sosis ciger buna bu uygun olur bunu öldüreyim diyerek secti kurbanlarini resmen. Fakat adam mutfakta basarili abicim. O yemek yaparken agzi sulanmayan yoktur, yani mumkun degil. Servisi de sahane. Adamin yemek yapisi sunusu operadaki kadinin demesi gibi basli basina bir performans. Milleti kesti bicti sonrada millete yedirdi.
Before we start, you must be warned, nothing here is vegetarian
Cumlenin alt metni
everything is people
Son bolumde ise hannibal\'i aktif olarak birisini öldürdügünü gorduk. Frenklin\'in olumune uzuldum dogrusu ama hannibal bir secim yapmaliydi. Yoksa tobias hannibal\'i da ele verecekti. Son sahneyi izlerken baktim baya baya vir kir öldür hannibal diyorum. Hannibal\'in surati dagilmis yara bere icinde oyle kenarda oturuyordu ya icim acidi be. Vallahi acidim adama. Aslinda ne aciyacaksin kac kisiyi öldürüp yemistir ama yine de acimaktan alikoyamadim kendisini. Sana vuran eller kirilsin dedim sesli sesli. Will yanina geldiginde hafif gulumsedi boyle. Hannibal will\'i nasil manipule edecegini gayet iyi biliyor. Will ile arkadas olmak istiyor ote yandan. Partners in crime gibi bir durum mu olacak ne olacak bilemiyorum ama guzel bir ikili oldular bence. Mads Mikkelsen roportajinda will ile hannibal arasindaki durumu bromance olarak degerlendiriyor. Boyle kardes kardes gecinecekler anlasilan bir sure..Tabikii simdilik. Hersey anlasildiginda ortada bromance felan kalmayacak. Fakat oraya gelinmesine daha cok var. Dizinin yazari Bryan Fuller hannibal\'in ilk 4 sezon hapse girmeyecegini soyluyor. Silence of the lambs kismi ise 5.sezonu olusturacak. Adam diziyi kafasinda 7 sezon canlandirmis tabi oncelikle 2.sezon onayini almalilar.
--spoiler--
Bryan Fuller\'in dizi hakkindaki en yeni roportajini okumak isterseniz buyurun:
http://www.denofgeek.com/...an-anderson-more%E2%80%A6
Birkac tane daha:
http://www.empireonline.c...ws/interview.asp?IID=1677
http://www.comicbookmovie...rialkillers/news/?a=75822
9.bolum promo:
https://www.youtube.com/watch?v=k0vCxj-4p84
Son olarak bu da son bolumden bir sneak peek:
http://www.hitfix.com/wha...worried-about-will-graham
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar