bugün

behzat ç.

Arkasında iz bırakıp giden bir dizi daha. bitti çünkü hükümet diziden rahatsız. bitti çünkü cemaat abilerimiz diziden rahatsız.
dizinin bitirilmesi hükümetten diğerlerine verilen net bir mesajdır. Nefes bile aldırmayacağız size. size hiç bir şekilde kendinizi ifade etme şansı vermeyeceğiz.hiçbir şekilde bize yapılan muhalefete anlayış göstermeyeceğiz. yaşam hakkı vermeyeceğiz.

twitterdan gördüm de hoşuma gitti.

--spoiler--
dizide tek bir yalan vardı : bu dizideki karakterler ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür ve gerçek kişi ve kurumlarla alakası yoktur.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026