bugün
- kadınlar neden aldatır16
- devşirmelik makamı13
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz4
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- askerlik9
- işsizliğin muazzam bir şey olması4
- biz arap değiliz biz türk üz5
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- sürekli esnemek6
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba6
- kabullenince huzur veren gerçekler8
- kıskançlık4
- kimyon3
- nady bondar2
- erectovanga2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- gözde celep2
- the god himself3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- işsizlere tavsiyeler2
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- donald trump5
- kazıklı maria3
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- şansın yaver gitmesi2
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kumardan para kazanmak2
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- uludede3
- biraz osursak mı2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- orospum3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- yalnız yaşamak2
- red pill3
- babalar günü6
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kadında güzellik aramayan erkek3
Ciktigi ilk bolumden itibaren takip ediyorum bu diziyi ve olcukca da begeniyorum. Hannibal rolunde mads mikkelsen kesinlikle harikalar yaratiyor ki ben adamin oyunculuguna bayiliyorum. Kendisi hic tanimadigim bir oyuncuydu sonra kariyerini arastirdigimda hic de bos olmadigini gordum. cannes film festivalinde en iyi erkek oyuncu odulunu bu abiye bosuna vermemisler cunku jagten filminde tam anlamiyla dokturmus. Ben ne yalan soyleyeyim sanatsal filmleri sevmem izlemem. Fakat bu film beni bir anda icine aldi ve sonuna kadar da etkisinden kurtulamadim. Mads mikkelsen'in elbette bunda katkisi cok buyuk.
evet mads mikkelsen hannibal rolunde cok iyi bir secim. Fakat her mecrada 'ya abi bi antony hopkins degil olmamis cik' diyenleri de anlamiyorum. Sonucta adamin boyle bir niyeti de yok ki. Antony hopkins gibi olmayacaginin herkes farkinda ama sen hic baskalarina sans vermeyip sirf bu sebepten diziyi izlemiyorsan kendin bilirsin. Izlemiyorsan izleme abicim ama her firsatta su diziyi taslayip durma.
Dedigim gibi ben dizinin simdiden sıkı takipcisiyim. Kanli manli capcanli derken 45 dakika nasil geciyor zaten anlamiyorum. Beyin yoruyor oyle lay lay lom bir dizi degil zaten. Hemen aksiyon bekleyenler var fakat kitaplarda olsun filmlerinde olsun konusu yavas acilan bir hikaye bu. Dizinin hemen ikinci bolumunde csi turu kosturmaca beklemek de cok sacma.
Will graham ile hannibal'in olagandisi ama sempatik(!) dostluklari ara ara guldurmuyor degil. Simdi hannibal abimize sempati duymamamiz gerekiyor ama nefret de edemiyorum lan adamdan. Adam her misafirine bir guzel insan etlerini afiyetle yediriyor her bolumde ama adam oyle bir servis yapiyor ki soslu felan benim bile yiyesim geliyor be. Kirmizi saraplar, klasik muzikler adam cok klas takiliyor.
NBC kanali bu diziye cok sert davranmaz umarim. Kanalin reyting getirmeyen dizilere hic acimasi olmadigi bilinen bir durum. Ama ben Devam etmesini cani gonulden istiyorum. Reyting canavarina kurban etmesinler su guzelim diziyi. Ki yazari devam etmesi halinde 7 sezona yetecek kadar hikayesi oldugunu soyledi. Insallah uzun omurlu olur. Zira mads mikkelsen'in dizinin konusu ilerledikce daha da doktureceginden eminim. Hos ben adam konusurken sadece dudaklarina odaklaniyorum. O nasil dudak be abicim? ayrica 50 yasina merdiven dayanamana ragmen masallahin var.
ayrica 'did you just smell on me?!'
Sesli guldurmustur...
evet mads mikkelsen hannibal rolunde cok iyi bir secim. Fakat her mecrada 'ya abi bi antony hopkins degil olmamis cik' diyenleri de anlamiyorum. Sonucta adamin boyle bir niyeti de yok ki. Antony hopkins gibi olmayacaginin herkes farkinda ama sen hic baskalarina sans vermeyip sirf bu sebepten diziyi izlemiyorsan kendin bilirsin. Izlemiyorsan izleme abicim ama her firsatta su diziyi taslayip durma.
Dedigim gibi ben dizinin simdiden sıkı takipcisiyim. Kanli manli capcanli derken 45 dakika nasil geciyor zaten anlamiyorum. Beyin yoruyor oyle lay lay lom bir dizi degil zaten. Hemen aksiyon bekleyenler var fakat kitaplarda olsun filmlerinde olsun konusu yavas acilan bir hikaye bu. Dizinin hemen ikinci bolumunde csi turu kosturmaca beklemek de cok sacma.
Will graham ile hannibal'in olagandisi ama sempatik(!) dostluklari ara ara guldurmuyor degil. Simdi hannibal abimize sempati duymamamiz gerekiyor ama nefret de edemiyorum lan adamdan. Adam her misafirine bir guzel insan etlerini afiyetle yediriyor her bolumde ama adam oyle bir servis yapiyor ki soslu felan benim bile yiyesim geliyor be. Kirmizi saraplar, klasik muzikler adam cok klas takiliyor.
NBC kanali bu diziye cok sert davranmaz umarim. Kanalin reyting getirmeyen dizilere hic acimasi olmadigi bilinen bir durum. Ama ben Devam etmesini cani gonulden istiyorum. Reyting canavarina kurban etmesinler su guzelim diziyi. Ki yazari devam etmesi halinde 7 sezona yetecek kadar hikayesi oldugunu soyledi. Insallah uzun omurlu olur. Zira mads mikkelsen'in dizinin konusu ilerledikce daha da doktureceginden eminim. Hos ben adam konusurken sadece dudaklarina odaklaniyorum. O nasil dudak be abicim? ayrica 50 yasina merdiven dayanamana ragmen masallahin var.
ayrica 'did you just smell on me?!'
Sesli guldurmustur...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar