bugün

anathema

arabesktir. arabesk'in ötesidir. en azından eskiden böyleydi. ve bu yüzden de güzeldi. ha şimdi elektro-pop oldu. arabeskliğine laf edenler mumla arar oldu. böyle bir gruptu işte anathema. allah rahmet eylesin.

edit: ayrıca müslüm gürses bir one last goodbye coverı yapmadı ya...
© copyright 2005 - 2026