bugün
- insanın geçmişinin karanlık olması5
- içtim şarabı12
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi8
- kadir inanır22
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet18
- aşure yapan sözlük kızları6
- rakı sevmemek6
- dünya da her insanın bir ismi olması3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- bik bik'in mutfağına konuk olmak6
- aylık 395 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar7
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- yagmurcu3
- hayattaki şans seviyeniz4
- hesabı gizliye almak3
- sözlükteki gizli düşmanım6
- yapay zeka ile flört uygulaması yazmak2
- her insanın bir cini olması5
- portekiz'in dünya kupası kazanma ihtimali3
- anın görüntüsü20
- çok güzel ama manyak kadın7
- kemalist dünya24
- osurdum3
- kaşar5
- mustafa kemal atatürk7
- ye kürküm ye2
- aylık 394 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- beni seven var mıdır2
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek6
- üniversitelerin gereksiz olması16
- içinden canavar çıkan insan4
- barış alper yılmaz2
- ilk sevgiliyle evlenmek4
- true'nun çaylak olması16
- pkk lı doktorlar2
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü4
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek2
- muşlettin amca4
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir4
- brad pitt ve edward norton'un türkiye abd maçını i2
- gizem3
- hırt4
- sağlam kafa sağlam vücutta bulunur3
- gizli oylayan yüreksizler2
- nervio5
- velvet28
akp nin ve kurmaylarının dönemin şartlarına göre uyarlayabildikleri politikalarını / tavırlarını / üstün manevra kabiliyetlerini belirten cümle.
bakarsın dün milliyetçidir rüzgar bugün farklı yerden eser milliyetçiliği ayaklar altına alır.
neyse örneklerimizle konuyu irdeleyelim.
- rte: "Evet ben devletçiyim, milliyetçiyim" 07.11.2011 (sonrasında "biz türk milliyetçiliğini ayakları altına alıyoruz" dedi ama karıştırmayın 09.02.2013)
- davutoğlu: en önde gelen alevi benim.
http://www.cnnturk.com/20...benim/639274.0/index.html
- AKP Denizli Milletvekili Nihat Zeybekçi: memleketin sosyalist partisi ak parti'dir.
http://www.samanyoluhaber...vrene-cevap-geldi/741171/
- devlet bakanı faruk nafiz özak: en büyük atatürkçü parti ak parti'dir.
http://www.radikal.com.tr...1045009&categoryid=78
- rte: Ben bu davaların savcısıyım. (balyoz-ergenekon)
- rte: kimsesizlerin kimi, sessiz yığınların sesi....(bedelli askerliğe karşı iken nutku. sonra yasa çıktı ama orasını karıştırmayın)
- rte: ne kadar rizeliysem o kadar diyarbakırlıyım.
http://www.zaman.com.tr/p...-aciklamalar_1297325.html
(anlaşılan bir o kadar da amerikalı)
- rte: Kahraman çocuklarınızın anavatana en az kayıpla dönmesini umuyor ve dua ediyoruz. 04.04.2003
abd'nin ırak'ta savaşan kahraman bay ve bayan askerlerin en az zayiatla ülkelerine mümkün olan en az zamanda dönmeleri temennisi
ile duacıyız.
we further hope and pray that the brave young men and women return home with the lowest possible casualties, and the suffering in iraq ends as soon as possible 31.03.2003 wall street journal
http://www.aydinlikgazete...=35:joomla&Itemid=204
edit: başlığın "her şeyci" olması şeklinde yazılması gerekirdi ama yaptık bir hata işte.
bakarsın dün milliyetçidir rüzgar bugün farklı yerden eser milliyetçiliği ayaklar altına alır.
neyse örneklerimizle konuyu irdeleyelim.
- rte: "Evet ben devletçiyim, milliyetçiyim" 07.11.2011 (sonrasında "biz türk milliyetçiliğini ayakları altına alıyoruz" dedi ama karıştırmayın 09.02.2013)
- davutoğlu: en önde gelen alevi benim.
http://www.cnnturk.com/20...benim/639274.0/index.html
- AKP Denizli Milletvekili Nihat Zeybekçi: memleketin sosyalist partisi ak parti'dir.
http://www.samanyoluhaber...vrene-cevap-geldi/741171/
- devlet bakanı faruk nafiz özak: en büyük atatürkçü parti ak parti'dir.
http://www.radikal.com.tr...1045009&categoryid=78
- rte: Ben bu davaların savcısıyım. (balyoz-ergenekon)
- rte: kimsesizlerin kimi, sessiz yığınların sesi....(bedelli askerliğe karşı iken nutku. sonra yasa çıktı ama orasını karıştırmayın)
- rte: ne kadar rizeliysem o kadar diyarbakırlıyım.
http://www.zaman.com.tr/p...-aciklamalar_1297325.html
(anlaşılan bir o kadar da amerikalı)
- rte: Kahraman çocuklarınızın anavatana en az kayıpla dönmesini umuyor ve dua ediyoruz. 04.04.2003
abd'nin ırak'ta savaşan kahraman bay ve bayan askerlerin en az zayiatla ülkelerine mümkün olan en az zamanda dönmeleri temennisi
ile duacıyız.
we further hope and pray that the brave young men and women return home with the lowest possible casualties, and the suffering in iraq ends as soon as possible 31.03.2003 wall street journal
http://www.aydinlikgazete...=35:joomla&Itemid=204
edit: başlığın "her şeyci" olması şeklinde yazılması gerekirdi ama yaptık bir hata işte.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar