bugün

fm 2007

moderator tarafından ilk mesajım silinmiş ama subjektif yazmayacaksak herkes aynı şeyleri yazmaz mı?

dil sorunu olsun, pc dili ayarlama bişeysi olsun, özelliklerinin bana iyice karışık gelmesi olsun. bu sebeplerden oynamadıgım oyun.
© copyright 2005 - 2026