bugün

dhl

Türkiye'deki kuruluşu -adı neyse artık- çalıştığı müşterilerden sürekli fırça yiyen firma. Az önce iki kurumsal müşterinin sözleşmelerini feshettiği fesih bildirimlerini gözlerimle gördüm; birbirinden apayrı, ayrı alanlarda faaliyet gösteren iki müşterinin gerekçelerinin aynı olması çok ilginçti:

- Geç teslim
- Özensiz taşıma
- Piyasa ortalamasının çok üstünde fiyat
- Müşteri ilişkilerinde burnubüyüklük

Bizim PTT'ye burun kıvırırız ama bunların performansı daha beter çıktı.
© copyright 2005 - 2026