bugün

ankara

herkesin gri şehir dediği ama benim için güzel bir deneyim olan şehir. ankara gerçekten değişik bir yer. hiç bir üniversitede kalmayan ideolojik kutuplaşmalar buradaki üniversitelerde çok canlı. hâlâ odtü solcuların, gazi sağcıların elinde diye konuşulan bir yer. bir de melih gökçek faktörü olunca hakikaten çevresini gözlemlemeyi seven insanlar için oldukça enteresan şeyler çıkıyor.
© copyright 2005 - 2026