bugün

gözünün üzerinde kaşın var deyip suriye ye dalmak

kamuoyu oluşturma hareketleri sonuç vermediğinde akp'nin başvuracağı son çaredir.

bazıları
- "esed halkına zulm ediyor" dedi. olmadı!
- "suriye türkiye'deki mülteci kamplarına ateş açtı" dedi. olmadı!
- iki tane aslan gibi çocuğu (f4 pilotları) bu uğurda şehit ettiler. olmadı!
- "suriye pkk yı destekliyor" dedi. olmadı!
- "suriye hava kuvvetleri sınır ihlali yaparsa vururuz" dedi. suriye ihlal yapmadı!
- akçakale'ye top mermisi attılar. olmadı.
- hatay cilvegözü sınırkapısını patlattılar. olmadı.
- "akp binasını bombalayanlar suriye destekli dediler." olmadı.

- şimdi "esed halkına karşı kimyasal silah kullanıyor" diyorlar.

Bu da olmaz, uluslararası kamuoyu ile birlikte yurdum insanı da ikna edilemez ise, gözünün üzerinde kaşı var deyip dalacaklar.

aslında 3-5 er vatandaşlarını kurban etmekle olmuyor!
3-5 mehmet için meclis bile toplanmazken savaşa mı girilir?
"abimiz" abd deki gibi yıkacaksın 2 tane kule. ölecek binlercesi. ya da kışkırtacaksın suriye ordusunu gelip senin iskenderun limanını bombalayacak (bkz: pearl harbor saldırısı) sonra ver elini 3 saatte şam.

abattım mı?

tamam itiraf edeyim. "3 saat" fikri bana ait değil.

AKP Gaziantep Milletvekili Şamil Tayyar: "Bugün Türkiye arzu ederse, bunu çok iddia ederek söylüyorum 3 saatte Şam 'a varır." (10.10.2012)
http://siyaset.milliyet.c....2012/1609518/default.htm
(bkz: siyasetçilerin hesaplama ile imtihanı/#18992057)
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026