bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- anın görüntüsü24
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- sözlükteki gizli düşmanım9
- insanın geçmişinin karanlık olması8
- rakı sevmemek7
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar8
- şafak çak3
- içtim şarabı13
- çift katlı otobüs3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- hayalet gibi bir insan olmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- venezuella depremi3
- kadir inanır22
- genç görünmeye çalışmak2
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- aşure yapan sözlük kızları7
- günün şiiri4
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- japonya7
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- of çok sıkıcı olmanız2
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- kemalist dünya24
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- insan olmaya ceyrek kala3
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- sesi güzel olan kızların çirkin olması sorunsalı2
- aydilge'nin sanat güneşi olması2
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur9
- çok güzel ama manyak kadın7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
- trolluğun zeka gerektirdiği gerçeği3
- şeriatçıları afganistana sürmek4
- cinsel başlıklara yazmayan bayan yazar2
- mustafa kemal atatürk7
- iran'ın abd saldırısına karşılık tehdidi5
- bazen şık bazen relax mod2
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- türkiye bedava para kazananlar ülkesidir2
- hayattaki şans seviyeniz4
mürşit uçmaz, müritleri uçurur sözünü anımsatırcasına recep tayyip erdoğan'ın abartılmasıdır.
örnekleri incleyelim:
AKP Bursa milletvekili Hüseyin Şahin: "Başbakan'a dokunmak bile ibadettir."
http://www.cnnturk.com/20...ettir/623516.0/index.html
--------------
Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ: "Tayyip Erdoğan'lar kolay yetişmiyor, 79 senede bir Tayyip Erdoğan'ı bulabildik. Bundan sonra ne zaman buluruz onu da bilemiyoruz."
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/21560049.asp
----------------
TBMM Darbeleri Araştırma Komisyonu Başkanı Nimet Baş (Çubukçu)
"Başbakan istişareye çok önem verir. Her birimizle. insan ilişkileri çok kuvvetlidir. Bir konuyu tartışmaya açarken, önce kendi fikrini söylemez, tek tek bizim görüşlerimizi alır. Serbestçe ifade etmemize ilişkin demokratik ortamları oluşturur. En aykırı fikirleri bile sabırla dinler. Müthiş bir sabrı vardır. Çok samimi ve dürüst bir liderdir. Ve hangi meseleye çözüm üretirse üretsin, aklıyla vicdanı paralel çalışan bir liderdir. Hiçbirini diğerine yeğlemez. Yani "Benim vicdanım kaldırmıyor ama doğrusu bu" dediği hiçbir vaka görmedim. Ben siyaseti Başbakan'dan öğrendim."
"Başbakan'ın medyaya yüklenmesi samimiyetinden"
http://haber.gazetevatan.com/Haber/484596/1/Gundem
-------------
egemen bağış:
"Ülkemizde eğer Urfa şanlıysa, Antep gaziyse, Maraş kahramansa, Rize, istanbul ve Siirt de mübarektir. Çünkü bu 3 şehir, Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en büyük liderinin doğmasına vesile olmuştur."
http://www.haberturk.com/...iyede-3-mubarek-sehir-var
-------------
akp mitinglerinde: "Son Osmanlı Padişahı" ve "ikinci atatürk" pankartları.
http://www.radikal.com.tr...=926033&CategoryID=78
--------------
AKP Aydın eski il Başkanı ismail Hakkı Eser (14.11.2009 günü partisinin merkez ilçe kongresi sırasında): "Genel Başkanımız ve Başbakanımız Sayın Tayyip Erdoğan'a biz o kadar bağlıyız ve aşığız ki, bizim için adeta ikinci peygamberdir"
http://www.istanbulhaber....ygamber-gibidir-28176.htm
--------------
"Tayyip Allah yolunun bekçisidir. Tayyip'i üzmek Allah'ı üzmektir."
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/13609000.asp
--------------
Kürşat Tüzmen (04.05.2010): "Başbakan uçurumdan atlıyorsa, bize yakışan onun arkasından atlamaktır. Karar doğrudur yanlıştır önemli değil, Türk töresi böyle gerektirir"
-------------
partisinde çatlak ses çıkmaması konusunda otoriter bir tutumu bulunan rte'nin bu övgülerin önüne geçmemesi gururunun okşandığının ve kibrinin doruğa ulaştığının ispatı.
------------
vatandaşın abartılı övgülerde bulunan bu tür kişilere karşı enteresan yorumları var.
- 40 yıllık dondurmacıyım böyle yalama görmedim.
- artık kariyerlerine ağdanlık olarak devam ederler.
vs. gibi.
tasvip etmiyoruz tabi bu başıbozuk vatandaşları.
- değil mi samet?
- evet başkanım.
(bkz: akp çarkları/#18628698)
örnekleri incleyelim:
AKP Bursa milletvekili Hüseyin Şahin: "Başbakan'a dokunmak bile ibadettir."
http://www.cnnturk.com/20...ettir/623516.0/index.html
--------------
Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ: "Tayyip Erdoğan'lar kolay yetişmiyor, 79 senede bir Tayyip Erdoğan'ı bulabildik. Bundan sonra ne zaman buluruz onu da bilemiyoruz."
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/21560049.asp
----------------
TBMM Darbeleri Araştırma Komisyonu Başkanı Nimet Baş (Çubukçu)
"Başbakan istişareye çok önem verir. Her birimizle. insan ilişkileri çok kuvvetlidir. Bir konuyu tartışmaya açarken, önce kendi fikrini söylemez, tek tek bizim görüşlerimizi alır. Serbestçe ifade etmemize ilişkin demokratik ortamları oluşturur. En aykırı fikirleri bile sabırla dinler. Müthiş bir sabrı vardır. Çok samimi ve dürüst bir liderdir. Ve hangi meseleye çözüm üretirse üretsin, aklıyla vicdanı paralel çalışan bir liderdir. Hiçbirini diğerine yeğlemez. Yani "Benim vicdanım kaldırmıyor ama doğrusu bu" dediği hiçbir vaka görmedim. Ben siyaseti Başbakan'dan öğrendim."
"Başbakan'ın medyaya yüklenmesi samimiyetinden"
http://haber.gazetevatan.com/Haber/484596/1/Gundem
-------------
egemen bağış:
"Ülkemizde eğer Urfa şanlıysa, Antep gaziyse, Maraş kahramansa, Rize, istanbul ve Siirt de mübarektir. Çünkü bu 3 şehir, Türkiye Cumhuriyeti tarihinin en büyük liderinin doğmasına vesile olmuştur."
http://www.haberturk.com/...iyede-3-mubarek-sehir-var
-------------
akp mitinglerinde: "Son Osmanlı Padişahı" ve "ikinci atatürk" pankartları.
http://www.radikal.com.tr...=926033&CategoryID=78
--------------
AKP Aydın eski il Başkanı ismail Hakkı Eser (14.11.2009 günü partisinin merkez ilçe kongresi sırasında): "Genel Başkanımız ve Başbakanımız Sayın Tayyip Erdoğan'a biz o kadar bağlıyız ve aşığız ki, bizim için adeta ikinci peygamberdir"
http://www.istanbulhaber....ygamber-gibidir-28176.htm
--------------
"Tayyip Allah yolunun bekçisidir. Tayyip'i üzmek Allah'ı üzmektir."
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/13609000.asp
--------------
Kürşat Tüzmen (04.05.2010): "Başbakan uçurumdan atlıyorsa, bize yakışan onun arkasından atlamaktır. Karar doğrudur yanlıştır önemli değil, Türk töresi böyle gerektirir"
-------------
partisinde çatlak ses çıkmaması konusunda otoriter bir tutumu bulunan rte'nin bu övgülerin önüne geçmemesi gururunun okşandığının ve kibrinin doruğa ulaştığının ispatı.
------------
vatandaşın abartılı övgülerde bulunan bu tür kişilere karşı enteresan yorumları var.
- 40 yıllık dondurmacıyım böyle yalama görmedim.
- artık kariyerlerine ağdanlık olarak devam ederler.
vs. gibi.
tasvip etmiyoruz tabi bu başıbozuk vatandaşları.
- değil mi samet?
- evet başkanım.
(bkz: akp çarkları/#18628698)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar