bugün
- mustafa kemal atatürk4
- kemalist dünya23
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet14
- true'nun çaylak olması17
- kitabı yazarın mezarına bırakıp gitmek3
- hırt2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım2
- şevval şahin2
- kadir inanır17
- antalyada üşümek3
- türk soyu ve arap soyu birdir9
- hapşırmak2
- aşk3
- velvet28
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler3
- fatsalı kadir'in yeşilçam'a uzanan hikayesi2
- ispanya'nın uruguay'ı elemesi2
- üniversitelerin gereksiz olması13
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- evagreen2
- israil6
- ona bir şey söyle9
- yeni bir kitaba başlama sorunu3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- aile evinde yaşamak13
- 2026 dünya kupası27
- sedat pekmez21
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- yazarların iyi olduğu konular9
- sözlüğü bırakmak istemek8
- arkadaşlar uyudunuz mu5
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- futbol21
- galatasaray lobisi11
- seri gizli artı oy veren melek7
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- anın görüntüsü17
- a milli futbol takımı'nın dünya kupası ndan dönüşü2
- birader yazar olmak12
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor14
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- sözlük yazarlarının kombinleri8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- 26 haziran 20266
- özlü sözler5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
süleyman demirel'in "dün dündür, bugün bugündür" sözü ile siyasi hayatımıza giren geleneğin bugünkü iktidara yansımalarıdır.
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "pkk ile görüşen şerefsizdir."
sonraki gün: "hükümet değil, devlet görüşmüştür"
http://haber.mynet.com/er...ak-konusma-591874-guncel/
bugün: rte: "osla görüşmeleri tekrar başlayabilir."
http://haber.gazetevatan....-gorusebiliriz/483510/1/G
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "nato'nun ne işi var libya'da."
http://haber.gazetevatan....2270/9/Haber#.UGSO366H_jg
bugün: rte: "NATO, Libya'nın Libya'lılara ait olduğunu tespit ve tescil için oraya girmelidir."
http://www.sabah.com.tr/G...it_oldugunu_tescil_etmeli
ayrıca (bkz: nato nun libya da işi ne/#23440892)*
----------------------------------------------------------------------------------
dün: "Parası olan var olmayan var, parası olana git kullan, olmayana sen de git askerlik yap diyemezsin. Bunu adalet terazisine oturtmak gerekir. Biz bu yola çıkarken kimsesizlerin kimi, sessiz yığınların sesi olarak yola çıktık."
http://www.akparti.org.tr...dogan-olarak-giremem/7125
bugün: Bedelli askerlik, 9 yıl boyunca AK PARTi olarak bizim gündemimizde oldu. Bedelli askerlik konusunda şu anda çalışmalarımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz.
http://www.ilk-kursun.com/haber/105899
----------------------------------------------------------------------------------
dün: CNN Türk'te Hüseyin Çelik konuşuyor: Efendim atamaları seçimden önceye yetiştirin diyorlar bize, Türkiye şuna alışmalı; seçime endeksli bir şey yapmak popülizm işidir. Atamalar illa seçime yetişsinmiş, niye kardeşim, niye yetişsin! Biz halkı mı kandıracağız, göz mü boyayacağız!
Alkış, kıyamet
bugün: Seçimden 11 gün önce;
1 Haziran 2011 Çarşamba günü saat 9.30'da öğretmen ataması yapıldı.
http://www.ilk-kursun.com/haber/111552
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "Bu salonda tüm Türkiye var. Her türlü ayrımcılığı reddediyoruz. Sadece bize oy verenlerin partisi olmayacağız... Yüzde 99'la iktidar olsak bile yüzde 1'in hakkını, hukukunu, tercihlerini korumak boynumuzun borcudur... Uzlaşma kültürü içinde, hoşgörü zemininde bir siyasi iklimden yanayız..."
aynı şekilde konuşma metninde Basın özgürlüğünü genişlettik ifadesi
bugün: uygulamada ise cumhuriyet ve sözcü gazeteleri başta olmak üzere br grup yayın organının kongreyi izlemesine yasak konması.
http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=368464
----------------------------------------------------------------------------------
dün: van minut
bugün: israil i korumak için nato kalkanı (malatya da). partiot füzeleri güney illerimizde.
----------------------------------------------------------------------------------
dün: barzani için;
Barzani'nin Türkiye'yi tehdit eder nitelikteki sözlerini büyük bir nefretle reddediyorum.
Sanırım ki Barzani bu sözleri ABD'ye güvenerek söylüyor.
Herkes biliyor ki Barzani'nin, Türkiye pasaportu taşıyarak canını kurtardığı zamanlar olmuştur.
Hâlâ Türkiye'nin kendisine verdiği ekmek kursağında durmaktadır.
Barzani'nin her sözü, Türkiye'nin egemenlik haklarına da bir tecavüzdür.
http://haber.gazetevatan.com/Haber/484570/1/Gundem
kabile reisi ile görüşmem
http://www.haberturk.com/...kabile-reisi-ile-gorusmem
barzani muhatabımız değil
http://yenisafak.com.tr/p...iz-degil-23.12.2007-89157
bugün: (30.09.2012 akp kongresinde) türkiye seninle gurur duyuyor (barzani kürsüye çıkarken)
http://haber.gazetevatan....a-salon-inledi/484352/1/G
----------------------------------------------------------------------------------
dün: Türkiye artık AB'nin kenar mahallesi olmaktan kurtarılmalı, idam cezası tamamen kalkmalı.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/21867012.asp
bugün: Ölümler karşısında öldürmeler karşısında gerekirse idam yeniden masaya getirilmelidir.
http://www.haberturk.com/...35-basbakan-noktayi-koydu
----------------------------------------------------------------------------------
dün: bülent arınç: israil'in saldırıları cevapsız kalmamalıdır (mavi marmara olayı için demişti ama olsun)
http://www.ntvmsnbc.com/id/25101288
bugün: Kimse bizden israil'e savaş ilan etmemizi beklemesin
http://www.sondakika.com/...ilani-beklemesin-2080521/
bugün: Gazze'ye yönelik saldırıların durdurulması için Türkiye'nin israil'le görüşmesi gerekmektedir
http://haber.gazetevatan....smeliyiz/493309/9/Siyaset
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "NATO'dan sınıra füze talebimiz olmadı. Bu iddialar asılsız. Bu füzeyi alma konusunda karar verecek merci biziz. Benim böyle bir şeyden haberim yok. Bu Dışişleri kim? Böyle bir şeyden haberimiz yok. 'Sağır duymaz uydurur' cinsinden Reuters böyle bir haber yapıyor. Bizim böyle bir talebimiz olmamıştır. 07.11.2011
http://www.ensonhaber.com...ine-tepki-2012-11-08.html
bugün: rte: Savunma esaslı olmak üzere böyle bir adım atılmaktadır. Bunun için NATO'nun şu anda bir uygulaması olacağı için de TBMM'den de herhangi bir izne gerek kalmayacaktır. 25.11.2012
bugün: Hava savunma sistemimizin NATO tarafından desteklenmesi maksadıyla, ülke olarak yapılan resmi talebimizin, NATO müttefiklerimiz tarafından olumlu karşılanması sonucunda, 27 Kasım 2012 tarihinde, Türk ve NATO müttefiklerinden oluşturulacak heyetle Patriot Hava ve Füze Savunma Sistemlerinin konuşlandırılabileceği mevzi keşiflerine başlanacaktır.
http://www.trthaber.com/h...iot-aciklamasi-64753.html
----------------------------------------------------------------------------------
dün: bülent arınç: "ben de olsam dağa çıkardım"
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/22173984.asp
bugün: rte den ayarı alınca (Bizim inancımızda dağa çıkmak yok. Bizim yolumuz bu değil)
"Ben de dağa çıkmadım. Dağa çıkmayı da doğru bulmuyorum."
http://www.guncel61.com/h...aga-cikmam-dedi-3446.html
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "meclis'te de bunların değerlendirmesini, bizler, dokunulmazlık zırhına bürünen bu zevatla ilgili kararımızı dokunulmazlıklarını kaldırılmak suretiyle vereceğiz. Ondan sonrası artık yargıya ait"
( 27.11.2012)
http://www.ntvmsnbc.com/id/25401309/
bugün: rte: "iktidarımın gideceğini de bilsem sorunu çözmeye çalışacağım."
(11.02.2013)
http://www.ntvmsnbc.com/id/25421047/
----------------------------------------------------------------------------------
ayrıca bkz
http://www.yenimesaj.com....set-cikmazlari/akin-aydin
diğer yazılarım aşağıdadır:
(bkz: suriye barış harekatı/#18593040)
(bkz: bağımsız kürt devleti/#18466008)
(bkz: kürtler kürdistan a/#18453393)
(bkz: kurt devleti kurulursa olacaklar/#18577254)
(bkz: türkiye nin kürdistan ı ilhak etmesi/#18560654)
(bkz: abdullah öcalan ın milletvekili olması/#18466768)
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18467003) öcalan'a yönelik
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18560147) öcalan'ın milletvekili olması
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18540893) suriye'ye yönelik
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18627040) suiiye'yi düşman yapmaya yönelik
(bkz: gündem değiştirme sanatı/#18462053)
(bkz: başımız her sıkıştığında bulunan cevherler/#18590387)
edit:*
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "pkk ile görüşen şerefsizdir."
sonraki gün: "hükümet değil, devlet görüşmüştür"
http://haber.mynet.com/er...ak-konusma-591874-guncel/
bugün: rte: "osla görüşmeleri tekrar başlayabilir."
http://haber.gazetevatan....-gorusebiliriz/483510/1/G
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "nato'nun ne işi var libya'da."
http://haber.gazetevatan....2270/9/Haber#.UGSO366H_jg
bugün: rte: "NATO, Libya'nın Libya'lılara ait olduğunu tespit ve tescil için oraya girmelidir."
http://www.sabah.com.tr/G...it_oldugunu_tescil_etmeli
ayrıca (bkz: nato nun libya da işi ne/#23440892)*
----------------------------------------------------------------------------------
dün: "Parası olan var olmayan var, parası olana git kullan, olmayana sen de git askerlik yap diyemezsin. Bunu adalet terazisine oturtmak gerekir. Biz bu yola çıkarken kimsesizlerin kimi, sessiz yığınların sesi olarak yola çıktık."
http://www.akparti.org.tr...dogan-olarak-giremem/7125
bugün: Bedelli askerlik, 9 yıl boyunca AK PARTi olarak bizim gündemimizde oldu. Bedelli askerlik konusunda şu anda çalışmalarımızın sonuna gelmiş bulunuyoruz.
http://www.ilk-kursun.com/haber/105899
----------------------------------------------------------------------------------
dün: CNN Türk'te Hüseyin Çelik konuşuyor: Efendim atamaları seçimden önceye yetiştirin diyorlar bize, Türkiye şuna alışmalı; seçime endeksli bir şey yapmak popülizm işidir. Atamalar illa seçime yetişsinmiş, niye kardeşim, niye yetişsin! Biz halkı mı kandıracağız, göz mü boyayacağız!
Alkış, kıyamet
bugün: Seçimden 11 gün önce;
1 Haziran 2011 Çarşamba günü saat 9.30'da öğretmen ataması yapıldı.
http://www.ilk-kursun.com/haber/111552
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "Bu salonda tüm Türkiye var. Her türlü ayrımcılığı reddediyoruz. Sadece bize oy verenlerin partisi olmayacağız... Yüzde 99'la iktidar olsak bile yüzde 1'in hakkını, hukukunu, tercihlerini korumak boynumuzun borcudur... Uzlaşma kültürü içinde, hoşgörü zemininde bir siyasi iklimden yanayız..."
aynı şekilde konuşma metninde Basın özgürlüğünü genişlettik ifadesi
bugün: uygulamada ise cumhuriyet ve sözcü gazeteleri başta olmak üzere br grup yayın organının kongreyi izlemesine yasak konması.
http://www.cumhuriyet.com.tr/?hn=368464
----------------------------------------------------------------------------------
dün: van minut
bugün: israil i korumak için nato kalkanı (malatya da). partiot füzeleri güney illerimizde.
----------------------------------------------------------------------------------
dün: barzani için;
Barzani'nin Türkiye'yi tehdit eder nitelikteki sözlerini büyük bir nefretle reddediyorum.
Sanırım ki Barzani bu sözleri ABD'ye güvenerek söylüyor.
Herkes biliyor ki Barzani'nin, Türkiye pasaportu taşıyarak canını kurtardığı zamanlar olmuştur.
Hâlâ Türkiye'nin kendisine verdiği ekmek kursağında durmaktadır.
Barzani'nin her sözü, Türkiye'nin egemenlik haklarına da bir tecavüzdür.
http://haber.gazetevatan.com/Haber/484570/1/Gundem
kabile reisi ile görüşmem
http://www.haberturk.com/...kabile-reisi-ile-gorusmem
barzani muhatabımız değil
http://yenisafak.com.tr/p...iz-degil-23.12.2007-89157
bugün: (30.09.2012 akp kongresinde) türkiye seninle gurur duyuyor (barzani kürsüye çıkarken)
http://haber.gazetevatan....a-salon-inledi/484352/1/G
----------------------------------------------------------------------------------
dün: Türkiye artık AB'nin kenar mahallesi olmaktan kurtarılmalı, idam cezası tamamen kalkmalı.
http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/21867012.asp
bugün: Ölümler karşısında öldürmeler karşısında gerekirse idam yeniden masaya getirilmelidir.
http://www.haberturk.com/...35-basbakan-noktayi-koydu
----------------------------------------------------------------------------------
dün: bülent arınç: israil'in saldırıları cevapsız kalmamalıdır (mavi marmara olayı için demişti ama olsun)
http://www.ntvmsnbc.com/id/25101288
bugün: Kimse bizden israil'e savaş ilan etmemizi beklemesin
http://www.sondakika.com/...ilani-beklemesin-2080521/
bugün: Gazze'ye yönelik saldırıların durdurulması için Türkiye'nin israil'le görüşmesi gerekmektedir
http://haber.gazetevatan....smeliyiz/493309/9/Siyaset
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "NATO'dan sınıra füze talebimiz olmadı. Bu iddialar asılsız. Bu füzeyi alma konusunda karar verecek merci biziz. Benim böyle bir şeyden haberim yok. Bu Dışişleri kim? Böyle bir şeyden haberimiz yok. 'Sağır duymaz uydurur' cinsinden Reuters böyle bir haber yapıyor. Bizim böyle bir talebimiz olmamıştır. 07.11.2011
http://www.ensonhaber.com...ine-tepki-2012-11-08.html
bugün: rte: Savunma esaslı olmak üzere böyle bir adım atılmaktadır. Bunun için NATO'nun şu anda bir uygulaması olacağı için de TBMM'den de herhangi bir izne gerek kalmayacaktır. 25.11.2012
bugün: Hava savunma sistemimizin NATO tarafından desteklenmesi maksadıyla, ülke olarak yapılan resmi talebimizin, NATO müttefiklerimiz tarafından olumlu karşılanması sonucunda, 27 Kasım 2012 tarihinde, Türk ve NATO müttefiklerinden oluşturulacak heyetle Patriot Hava ve Füze Savunma Sistemlerinin konuşlandırılabileceği mevzi keşiflerine başlanacaktır.
http://www.trthaber.com/h...iot-aciklamasi-64753.html
----------------------------------------------------------------------------------
dün: bülent arınç: "ben de olsam dağa çıkardım"
http://www.hurriyet.com.tr/gundem/22173984.asp
bugün: rte den ayarı alınca (Bizim inancımızda dağa çıkmak yok. Bizim yolumuz bu değil)
"Ben de dağa çıkmadım. Dağa çıkmayı da doğru bulmuyorum."
http://www.guncel61.com/h...aga-cikmam-dedi-3446.html
----------------------------------------------------------------------------------
dün: rte: "meclis'te de bunların değerlendirmesini, bizler, dokunulmazlık zırhına bürünen bu zevatla ilgili kararımızı dokunulmazlıklarını kaldırılmak suretiyle vereceğiz. Ondan sonrası artık yargıya ait"
( 27.11.2012)
http://www.ntvmsnbc.com/id/25401309/
bugün: rte: "iktidarımın gideceğini de bilsem sorunu çözmeye çalışacağım."
(11.02.2013)
http://www.ntvmsnbc.com/id/25421047/
----------------------------------------------------------------------------------
ayrıca bkz
http://www.yenimesaj.com....set-cikmazlari/akin-aydin
diğer yazılarım aşağıdadır:
(bkz: suriye barış harekatı/#18593040)
(bkz: bağımsız kürt devleti/#18466008)
(bkz: kürtler kürdistan a/#18453393)
(bkz: kurt devleti kurulursa olacaklar/#18577254)
(bkz: türkiye nin kürdistan ı ilhak etmesi/#18560654)
(bkz: abdullah öcalan ın milletvekili olması/#18466768)
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18467003) öcalan'a yönelik
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18560147) öcalan'ın milletvekili olması
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18540893) suriye'ye yönelik
(bkz: kamuoyu oluşturma/#18627040) suiiye'yi düşman yapmaya yönelik
(bkz: gündem değiştirme sanatı/#18462053)
(bkz: başımız her sıkıştığında bulunan cevherler/#18590387)
edit:*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar