bugün

behzat ç.

Türkiye de samimi, gerçekleri yansıtan tüm dizilerin başına gelen şeylerin hepsi bu dizininde başına gelmiştir. Gerçekleri çok güzel yansıttığı için sürekli engelleme, yayından kaldırma çabaları vardır. Polisin süper kahraman değil de insan olduğunu Türk halkına gösterdiği için, sokaktaki milyonlarca insan gibi küfür ettiği için, meyhanede,evde içki içen milyonlarca insan gibi içki içtiği için, her insan gibi cinsel hayatı olduğu için, her insan gibi sorunları olduğu için ve en önemlisi bunları halka gösterdikleri için 2 haftada bir yayınlanmaktadır artık. haziran ayınca biteceğine dair söylentiler kol gezmektedir. Arka Sokaklardizisindeki gibi her bölümde 10 tane olayı çözmedikleri için, polisler bir melek olmadığı için günde 3 yayın kuşağında yayınlanmaz bölümleri. haftada bir yayınlansa da o dizi izlenir. neden? çünkü gerçek. çünkü bildiğimiz şeyler. çünkü uyutmaya çalışmıyorlar.
© copyright 2005 - 2026