bugün

bleach

(bkz: full metal alchemist brotherhood) (bkz: death note) ve (bkz: naruto) yolculuğum bitti. bleach yolcuğum başlıyor. güzel bir yapım olduğundan bahsediyorlar, bakacağız.

edit: seveceğime eminim.
© copyright 2005 - 2026