bugün

telegol

2 dakikada 1 reklam nasıl koyulur anlamıyorum rekalm bitiyor 1,5 dakika daha reklam diyip reklam veriyorlar yazıktır günahtır be nasıl program bu ?
© copyright 2005 - 2026