bugün

fotoğrafına bakıp uyumak

bir de fotoğrafına bakıp uyuyamamak vardır ki, işte o en kötüsüdür.

edit: başlığı açan arkadaş neden silmiş entrysini anlayamadım.
© copyright 2005 - 2026