thegodofhell

(#18105447) yazısı ile kesinlikle doğruları söyleyen, acı ama gerçeklere parmak basan yazardır. Helal olsun. Öğretmenliğin yatış, kolay olduğunu sananlar gitsinler de endüstri meslek lisesi'nde veya normal düz bir lisede çalışsınlar bakalım.
© copyright 2005 - 2026