an itibariyle çaylaklıktan çıkan yazar.

(bkz: ben)
(#18105447) yazısı ile kesinlikle doğruları söyleyen, acı ama gerçeklere parmak basan yazardır. Helal olsun. Öğretmenliğin yatış, kolay olduğunu sananlar gitsinler de endüstri meslek lisesi'nde veya normal düz bir lisede çalışsınlar bakalım.
-hoşgelmiş yazardır.
-güzelliğ de beraberinde getirdi.
-güzel gönlü olan yazardır.
özelden bana küfür eden zavallı yazar. sizin erkekliğiniz bu kadar işte.
aslan gorunumlu masum kedi ye nick altından cevap vermiş yazardır.
dürüst insan, gerçeği yazar ve bu yüzden "recm" edilebilir. çünkü o gerçeği söylese de "doğru" olan o değil, belki de gerçeği söylediği için "doğru" olamayan yazar.
© copyright 2005 - 2026