bugün

yılbaşı

islam'da kutlanması dinden çıkarıcak olaydır..
Ps:Benim anlamadığım Hristiyanlar zaten Hz isa doğduğu için kutlamıyormu?
Bizde niye yasak onu hala çözebilmiş değilim.
© copyright 2005 - 2026