bülent arınç hiçbir zaman dağa çıkmayı düşünmedim

http://siyaset.milliyet.c....2012/1642553/default.htm

15 gün önce yaptığı açıklama "Ben olsam bende dağa çıkardım"

başbakandan ayarı alınca 180 derece dönüş yapmıştır.
© copyright 2005 - 2026