bugün

the walking dead

lori konusu kafaları karıştırmıştır.

--spoiler--
bu karı öldü mü. öyle tahmin ediyoruz. ama yok telefondaki lori diyorsanız o karı ne ara çıktı gitti, yada birisi götürdü de kimse farketmedi diye sorarlar.
eğer lori yaşıyorsa ve zombi olmadıysa ve telefondaki oysa lori'nin hapisaneden çıkıp da uzaklara gittiğini nasıl açıklayacaklar.

benim teorime göre: hapisanenin altında tüneller var oradan birileri gelip almış olabilir. yada lostta olduğu gibi yerin altına ev gibi bir sistem olmuş olabilir. hani desmond kalıyordu ya ondan işte. ama çok sallamışım gibi geldi şimdi. neyse 3-5 bölüme öğreniriz nasılsa.

edit: rick'in sıyırdığın olayını koca sözlükte anlamayan bi mal ben kalmımşım. tüm sözlük yüklendi. lori aslıda yoğmuş.
--spoiler--
© copyright 2005 - 2026