bugün

the horrors

kaliteli tüm bağımsız gruplar gibi bunlarda ingiliz'dir.
ritmi tekdüze gibidir, basit bir kaç nota üzerinden vururlar.
ancak fonda saykodelik tınılarla müziğini zenginleştirmişlerdir.

bazı şarkıları giriş-gelişme-sonuç şeklinde seyreyler.
yapmurlu günlerde iyi gider.

alın bu da benden olsun;

http://www.youtube.com/watch?v=v7WAHnZPIX0
© copyright 2005 - 2026