bugün

ankara

bu gün ayrı bir güzel olan şehir.

ama anlayamadığım bişey var, tandoğan daki mitingde böyleydi, insanlar sığmadı sokaklara caddelere yollara, bütün evlerden el sallayanlar, bağıranlar, çağıranlar ama seçimlerde bu olayın tam tersi oldu.
bu gün ulus da o ateşli kalabalık, polis barikatını sikip atan insanlar, hiç durmadan sloganlarıyla destek veren gençler, ilerlemiş yaşına rağmen anıtkabir e kadar inançla yürüyen yaşlılar, anlamıyorum yine mi aynı şeyler olacak.
bu millet neden korkuyor? hangi düzenin bozulmasından korkuyor. ulan zaten acınızdan ölüyorsunuz amk bu adamlara neden destek veriyorsunuz.
bir gurupta vardı ki yürüyüş yapanlara öcü gibi bakıyordu. ulan sanki onların üstlerinde yürüyoruz, ayrıca provokasyon olacak, taşkınlık çıkarırılar, polise mukavemet ederler diyenlerin götünde patladı.
polis olmasa olay çıkmaz, insanlar kutlamalarını yapar gider. asıl provokasyonu, karışıklığı, tariği çıkaran o imamın yavşakları polisler.
nasıl bir ülkede neyin kafası ile yaşıyorsak şaşırıyorum. ulan bir ulus, cumhuriyetinin kuruluşunun 89. yıl dönümünü kutlamak için polis ile çatışır mı? yazıklar olsun ama ankara on numaraydı bugün, süperdi...
© copyright 2005 - 2026