bugün

ankara

ebenizin amıdır ankara. he deniz yok, sikim model binalarla örülü bildiğin girinin de grisi iç karartıcı bir şehir ama bizim şehrimiz oğlum işte. burada doğduk burada yaşıyoruz denizi yok diye taşınak mı napak panpa? bu yazıyı izmirden yazıyorum şu an ve hayvan gibi özledim ankarayı arkadaş, bunu açıklayabilir misin? denizi yok memleketin, çoğunluk gardaş diye konuşuyor, şahine biniyor gençlik vs vs ama özlüyorum işte amk? bunu açıklayabilir misin?
© copyright 2005 - 2026