beşiktaş

ulan var ya ne kadar da küfür etsem sevdiğim takımımdır. birçok beşiktaş taraftarının da böyle düşündüğünü biliyorum. bunun en güzel örneği belki de şudur.

https://www.youtube.com/watch?v=hq3LaDF01IU

videoya gelen yorum:

Ulan kurban olayım KARTALIMIN yobazı bile güzel.*
© copyright 2005 - 2026